torsdag 15 september 2011

Livets lott..

Sist jag skulle kastrera Pixie så hade det blivit nåt fel
för hon fanns inte med,så hon fick fasta & åka bil i
onödan..
Igår började vi med att försova oss =)
Pixie skulle tillveterinär kl 8.30 & Theo skola & lite
snygg för det var skolfoto..vaknade 8.00 =///

Theo var i skolan 8.45 & redo för skolfoto!
Pixie var hos veterinär 8.55.
Lite slö är hon allt men de tillhör,sydd med ståltråd
så det blir att ta bort stygn 23 Sept.
Bara 9 dagar kvar  till hon får gå ut =)))
Är hemma idag & kollar till tjejerna,Bella vill ju
gärna busa nu när hon har övertaget Å de går ju
inte för sej alls.

Nu håller jag tummarna för att Hanen hittar en bil idag..
Blomman läs inte nästa rad .....
Skulle väl kolla på en saab tror jag.

I måndags for vi till Linköping jag & Mari.
Klinisk genetik, Onkogenetiska sektionen
Framme
Resan dit gick bra,hade ju Gps & Dregen med men
O shit,,,Linköpings lasarettsområde är ju som ett helt
bostadsområde!
Det gick åt "några" minuter till att hitta vart vi skulle
Å en parkering..
Detta med att vara ute i god tid, ja de är bra skit de!
Kl 16 hade jag tid,kl 15 satt vi på restaurangen.

Det var ett omtumlande samtal, vi blev väldigt tagna
både jag & syrran,,,
Läkaren var mer eller mindre övertygad om att vi
har det genetiskt från mammas sida,han förväntar
sej att hitta något i blodprovet.
Nu hoppas jag att Theo bara har hela celler så skiten
tar stop efter mej.
Dom tog blodprov på oss båda två & de var underbar
läkare & sköterska,,roliga & enkla.
6 månaders väntan på svar & nytt möte.

Litteratur.

OM det nu är genetiskt så är bröstcancern ca
60-80% risk för oss & äggstockscancer ca 30-40%
så ja,,,
Livets lott!

Nu ska jag försöka ta mej ur sängen & tvaga mej,
kanske fixa lite eller ...inte!

Massa energi till M,N & A

Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar