tisdag 26 februari 2013

Hamburgare VS Popcorn...

Så där jag..
Spänningen släpper sakteliga & tröttheten infinner sej
i mej.
Nu önskar ja bara att det vore Torsdag kväll & vi
sitter i bilen på väg hem från operation..
Jag vill bara vila,läka & hitta styrka..
Ja se en ände på allt!!!
Börja leva igen!
 
Söndagen gick i sovandets tecken,däckade på soffan
flera gånger under dagen likaså igår.
Idag var jag på Framtidsvägen igen,blev varmt
välkommnad tillbaka & Fröken sa att det var ett
steg närmare att lyssna på mej själv & stoppa.
Känns skönt att få kreddit för att jag gjort rätt.
Gör om gör rätt!!!!
Nu kan det bara bli bättre =))))
 
Däckade när jag kom hem & vaknade 3 H senare
trött?
Ja lite då =)
 
Helgens litteratur
 
Någon som läst dessa?
 
 

I morron ska det bli skola fast 2:a klass,lovade
Theo att följa med honom en dag..spännande & vi
ska ha slöjd oxå =)
Sen fix,tvätt,ringa om op tid..

Kanske förnya garderoben =)
 
Hejdåposs!

3 kommentarer:

  1. hahaha.. ingen med cupcake´s på?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kommer ju inte på var jag hittade dom tröjorna men när minnet kommer tillbaka så ska jag kolla med cupcakes =)

      Radera
  2. Torka aldrig tårar har jag läst och den är superbra.. Såg de tre delarna på tv med vilket var en bra serie..
    Rikard Wolff köpte jag på bokrean idag =)

    Lyssna på sin kropp är viktigt, något jag med har börjat lära mig att göra..

    Kram Mia

    SvaraRadera