lördag 2 februari 2013

Legalize Bitch..

Jag är kär!
 
Erkänn att den skulle passa mej perfekt,tror den
fanns i svart oxå..
En IQ Bitch som jag är...
Har dock aldrig beställt något från utlandet & annan
valuta så jag måste kolla ordentligt hur sånt funkar.
 
Att Janis Joplin är kung det står ju i stadgarna =)
Men igår så var nog min syster hos Drottningen
Heidi Hay Tattoo...
 
Är så nyfiken på resultatet & glad att du är på hennes
lista..

Hjälpredan.
 
Theo fick stå ut med att hålla garn igår medans jag
 nystade.
 
Hejdåposs!

5 kommentarer:

  1. Barnarbete?? Riktigt sjukt pisstrist uppgift han fick stackars theo ;) minns man när man var liten......puss kram mian

    SvaraRadera
    Svar
    1. Barnarbete är bra skit...puss puss

      Radera
  2. Hej.
    Nej CRAZY COLOR Tatto håller jag mig till och min Jonas där.
    /nettan

    SvaraRadera
  3. Den tischan skulle nog passa mig med ;)

    tatueringen min dotter har gjort gjordes av en kille som heter Staffan och bor i Vilshult.. Han är duktig och hon har gjort alla tre hos honom..

    Ha nu en fortsatt goer helg..

    Kram Mia

    SvaraRadera