torsdag 14 februari 2013

Älskade mamma !

Har ni smakat?
Damp ner i posten igår & fick betyg
GODKÄNT!
 
Ahlgrens bilar Fruktkombi
 
Gårdagens förmidda gick i jobbet tecken sen
hämtade jag upp mamma & Theo som haft mysdag.
Dom hade bestämt att vi skulle svulla loss på
Mc Donalds.
Nån gourmerestaurang är det inte & min mor är
ingen stamkund där..=)
När du är född 1938 så förstår du inte vitsen med att
äta med händerna ur en kartong..
Är benägen att hålla med,,ganska äckligt egentligen.
Är nog 10 år sen hon var med mej & Mari .

Fina mamma & fina Theo
 
Mamma ville ha biff men inget bröd & killen
i kassan fick bestämma om hon skulle ha
strips eller pommes frites
Älskade mamma !!!

Mammas "biff"

Hon var så söt med sina bestick i pappkartongen
 
Jag/vi skrattade så magen krampade..
 
Nu kan hon vänta 10 år till innan hon besöker detta
haket,,,vem vet,,,dom kanske ha biff med
pommes frites då=)

Hemma hade Hanen köpt semla...
1:a för i år!
 
I dag åker vi till mitt älskade Cillaben..
Blir liten igen,skratta så tårarna sprutar & magen
krampar & blir fylld med MASSA energi...
Åh vad jag älskar dej mitt Ben....
 
Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar