lördag 9 februari 2013

Massa bööös i väskan!!!

Igår träffade jag mina musketörer Ina & Blomman
över en välbehövlig fika på stan med både råd &
rön blandat med skratt !!
Tack tjejer för att ni valde att komma in i mitt liv!
Ni är bra skit minsann =)))))
Fick saft av Blomman som ska avsmakas i kväll.

Broddar inhandlade oxå..
 
Idag skulle vi egentligen åkt till Robbans pappas grav i
Växjö men vädret är ju modell snöigt så det fick bli
hemmavid istället..
Robban for till klubben & målade & Theo & jag
åkte på loppis....
I LÖV!!!


Fyndade som nästan alltid...
Summa sumarum 180 kr för allt...
 
Höll på att bli två framskärmar fattigare idag pga
halkan, drog snett igenom en rondell & fick kast
på bilen & över på andra sidan rakt mot ett räcke
men kunde häva sladden som tur är..
Theo kollar på mej & säger lugnt...
-Varför skulle du köra den vägen ?
Hahahaha han e ju underbar min pöjk!!
 
Tog svängen över klubben & kollade in,de blir
superfint & en stooooooooooor soffa =))
 
Plockade över från min gamla väska till mitt
nya fynd...fy flate va bööööös jag har..
Jag som ALDRIG hade väska förr,,,vad har hänt?
1 Almanacka,                   Minttabletter
1 plånbok,                        1 lypsyl 
1 korsordstidning             4 öppnade tuggummipåsar
1 Fullmakt till apoteket   2 lösa halstabletter
2 pkt näsdukar                 1 påse halstabletter
4 våtservetter                   Laktras & attaraxtablett
1 batteri                            4 bläckpennor
1 populärtelefon               1 blyertspenna
1 kamera                          1 mellanrumsborste
2 visitkort
 
Vad har ni för bös i era väskor?
 
Nu kommer snart Hanen hem med mat & ikväll
så ska jag faktiskt kolla på Melodifestifjongen
för Rikard Wolff är ju med,,
 
Hejdåposs!                        
 
 

1 kommentar:

  1. Men herregud ska du ut och resa kvinna? De där kan du väl inte gå runt o bära på ?? Jag har : nycklar, plånbok , telefon, en liten plåtburk dör jag har ob och medicin i

    SvaraRadera