tisdag 8 juli 2014

Bykning & mystiska blåmärken...


Nu är vi hemkommna, saknar fast det är skönt att
vara hemma.
Hoppas vi hinner tillbaka en gång till i år.




 
Hittade ett militäröverskott så nu har jag en bättre
gasmaskväska till mina hojturer & Robban hitade
en jacka.
 
Nackdelen med att vara borta är all byk.....
Hua jag tvättar & tvättar & tvättar..allt luktar ju "stuga"

Denna damen blev glad när vi kom hem.
Hon sov på mej, bredvid mej, på armen..spann & gosade
Tror minsann hon har saknat mej lika mkt som jag henne =)
 
 Igår var de riktigt kvavt & Tor dundrade för fullt
men de blev inte så mycket av det fast det hade behövts.
Vi grillade & mös .
 
 
Annica Ankan Thorn Sjöbergs foto.
Det har poppat upp ett 15 tal blåmärken på min kropp
som känns lite olustigt för jag har inte slagit i &
inte har jag fått stryk heller.
 
Var hos Doktorn idag så dom tog 2 rör från mej & ska
kolla blodstatus, blodplättar mm.
Det kan vara så att mina åderbråck är så sköra så dom brister
så det blir blödningar...
Hoppas på bra svar nästa vecka.
 
Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar