tisdag 29 juli 2014

Jag har en kär gammel vän....

....hon bor i Gransängs kvarn =)
 
Efter allt för lång tid så styrde vi Volvon mot Nässjö
igår Theo & jag.
Min kära gammle vän Benet & hennes underbara familj.
 
Vi pratar kärlek minsann, även att de var längesen vi sågs
så kändes det som igår, vi tog vid där vi slutade
helt enkelt.
Skrattkramp i vanlig ordning, ja ni vet så där
så man nästan kissar ner sej =)
 
Fast efter 35 års vänskap finns de en del att skratta åt!
Lov u mitt älskade Cillaben

Fick äran att träffa syster Stina också.





Bad & plask i sommarvärmen..

Å Theo hittade en vän...Spejja.

En bunt Mynta fick jag med mej hem,,
mumsigt!

Theo fick med sej sina första husdjur..
Vandrande pinnar!

Sicken tur för nu blev ju skrivbordet städat med =)
 
Energin är fulltankad efter denna dag.
 
Tack för en underbar dag hos er....
 
Puss puss
 
Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar