söndag 27 juli 2014

Sol,bad,regn & chill...

Har varit en vecka med gott & blandat minsann.
 
Just nu så åker Tor & slår med den STORA hammaren.
 
Jag har respekt för åska & blixtrar då jag är uppväxt mitt
ute i skogen & vår närmsta granne var tvärs över dammen.
Slutledning på både telefon & el så ett otal ggr slog
det ner hos oss & slog ut allt.
Många telefoner har vi förbrukat !
Mamma väckte alltid oss när vi var små så vi fick
gå ut & sätta oss i bilen.
 
Efter att jag flyttat in till stan så har det släppt lite men
jag kan lova att de rycker minsann till i kroppen när
det är nära..
Vackert & mäktigt samtidigt läskigt.
 
Har ni några åsk & blixt minnen ?
 
Nåja denna veckan har jag ju då varit med om gassande
sol,regn åska & mera regn..
Lite grill & gott Rose också.

Poolhäng hos Carro

Vinchill med tjejerna

Chill i kökssoffan på uteplatsen.
 
Sen tog orken slut....har inte orkat vara social mer,
energin tog slut...
Så jag har mestadels umgåtts med mej & mej...
ladda upp batterierna till jobb nästa vecka.
 
Å de bästa av allt....
Min älskade unge kom hem idag efter pappasemester.
Iofs så drog han nästan direkt till en kompis på lek
men vetskapen om att han ska vara här nu gör mej
så lycklig..
 
Mitt Ankbo är fulltaligt!
 
I morron ska jag & Theo åka till mitt Cillaben...
 
Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar