söndag 10 februari 2008

-Nu

Idag har varit en hyfsad bra dag, varit trött då datorn inte går att stänga av för tidigt,,,satt och ordbajsade till kl var nästan 2 men det gör mej glad så de får vara så då!

Igår hade min son sett fladdermöss på tv o när vi gick över till "lilla grannen" så blev han helt lyrisk för han hade hittat ett hål i marken...
-Mamma ,mamma här bor fladdermössen,,,dom har sina sängar där nere!
Ja ett konstanterande....

Ikväll när han skulle sova så brukar han lyssna på musiksagor o är lika velig som sin mor så det känns som 100 år innan han hittat rätt band.
Som en irreterad mamma säger,,,, På riktigt säg nu!
& i min värld så menar jag ju då att han ska tala om vilket band han ska lyssna på nu.
Svaret jag fick var just -Nu....
Ja han har ju inte fel för jag sa ju Nu!

Annars har det varit en vanlig dag, en kompis kom över o fikade på de bakade bullarna o tjatade lite,,känns härligt.
Nu väntar jag på mina sambosar.
Sonen fortfarande feber så det blir att vara hemma i morron oxå!

Hejdåposs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar