söndag 4 december 2016

Humor, silvertejp Å tacksamhet är 3 bra ingredienser.

Då var det två nya paketet med rim
i min kalender.
Asså detta är så kul,bra att min man
har en lättroad fru 😁 här behövs inga
diamanter bara humor Å silvertejp. 
"Om orken tryter och inte orkar tvätta
ens? 
Tänd då detta det lindrar abstinens."

"Hoppsan Kerstin "



Igår skulle pappa fyllt 85 år om inte
MR C fått bestämma. 
Hade jag haft en kassettbandspelare så 
hade jag spelat vårt band som gick varmt
när vi åkte på våra strömmingsfiskeresor.
Men nu har jag inte det så jag vandrar i
minnet av kassetbandsljudet och lyssnar
på Youtube ist.

Många låtar fick plats på bandet men just
Nisse Karlsson med Alf Robertsson var
den vi sjöng med mest i. 


Du är saknad fast jag vet att du är med 
mej o lille gubben eller LilleLasse som du
kallades Theo för.

Grattis pappa vad du nu än pysslar med.
💜
Jag har brottats med nack/huvudvärk 
men Igår kväll blev jag masserad Å 
vilken fröjd att få sova gott i natt Å vakna
utan ont. 
Tanken var att vi skulle firat Peppen 60 år
men min man som sällan bangar på
nåt vaknade förkyld så det fick bli soffa ist.

Har ju igen det idag ist Å förhoppningsvis
kan jag kanske kanske satsa på nästa
helgs fnitterbravad men det beror på
hur veckan blir.
Har två tuffa möten om framtiden att
genomgå, har ju svårt att boka nåt när
jag inte vet hur dagsformen är MEN med
underbara älskade vänner så har jag en
plats OM jag skulle må bra och kommer.

Tack älskade ni för att jag kan få utrymme
att få vara den jag är just nu.
Jag är så tacksam.

Idag blir det att virka ikapp lite ufon.

Hejdåposs 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar