tisdag 3 november 2009

Inga nakenbilder men bandagebilder!

1
Hej alla goa läsare, blev så glad för era inlägg i förra blogginlägget så
ni kan inte ana,,Jag har fått sån backup som jag inte trodde, slog
rekord på facebook idag med 22 inlägg men sen strulade det så jag
kunde inte kommentera mitt egna inlägg!
Massa sms & mejl...ni är guld värda!
1
Ja nu är snart min dag godnatt men först måste jag rensa mina
tankar & era tankar!
1
Morronen började med en noggrann dusch hemma & sen körde
mamma in mej & Hanen tog Theo.
Fick hoppa i dessa asasnygga outfitten på lasarette men denna gång
fick jag riktiga stödstrumpor som jag hoppas får bo hemma hos mej
sen =)
Det radioaktiva ämnet skulle komma från Jpg kl 9 men det bidde nåt
fel så jag fick vänta till kl 11 då kom det!
11.30 gick jag in på operation & sen blev allt svart!
Vaknade yr men utan illamående,,,pratade med mamma men fråga
mej inte om vad för det minns jag inte.
Lovely macka & KAFFE!!!!!!!!!!!!!!!!!!
1
Egon äe borta & skickad på analys men tyvärr mina läsare!
Jag vaknade MED dränage, kan uppriktigt säga att jag grät för det
villedet var ju inte mitt mål jue!
Hon hade tittat på dom 3 yttersta vaktelportarna & en var angripen
så då tog hon ännu mer i armhålan.
När jag satte mej upp så blödde det ganska bra men denna
underbara läkare som jobbade över 2 H för att få prata med mej
dränerade direkt,det hade blivit en blödning,,,
4 dl blod sög hon ut & nu har jag 5 dl i min påse.
Jag har samlat 9 dl blod,,månne det vara V *fniss*
Höll på att svimma när jag skulle byta om men det är inte så
konstigt!
Det stramar & molar.
Jag är lessen över detta för det innerbär väl antagligen både
strålning & cellgifter framåta!
FAN FAN FAN FAN!!!!!!!!!!
Jag är inte värd detta, jag vill inte men denna gången har jag inget
val, det är bara att tuta men nu känns det som om tvåans växel har
hoppat i & jag kan inte styra!
1


Så här ser jag ut nu!
1
Glad blev jag över mina besök,,Hanen & Theo kom med choklad &
tidningar..
Anna, Mikael & Frabror Conny kom med en stor kartong med Polly,
skumtomtar, bilar & choklad...drack kaffe & kramades.
Tack för att ni tittade upp!
1
Theo & jag myser!


Hyfsat sjysst kartong va?
Tack!
1
Så nu har dom åkt hem & jag hoppas på att hon inte behöver
operera i morron, att bödningen lagt sej & att blodet inte har
koagulerat där inne för då blir jag kvar en natt till.
Det känns som om att jag inte kommer upp på våran Bitchfest,,har
ingen lust alls just nu!
Det blev inte som jag villa alls jue..
Som pappa skulle sagt
-Detta är lagen om all jävlighet!
1
Måste tillägga att pesonalen är helt underbara här inne & lite
komiskt, den ens undersköterskan på kvällen har jag gått 7,8,9:an
ihop med =)
1
Nä nu är det nattkissen & lite sovisar & smärtstillande.
1
Hejdåposs!


17 kommentarer:

  1. Har tänkt på dig hela dagen och Mia har hållt mig uppdaterad..nu e det visst full fart med allt för att döda alla egonar som finns där..vi kan sköta att vara förbannade så kan du sköta kämpandet!! kram kram

    SvaraRadera
  2. ja goa söta rara anka. var i lite chock efter min konstiga bil-färd med, och sen se dej så liten o rar..fick försöka samla ihop mej så att inte gose-theo såg att man var ledsen.
    önskar så jättemkt att det inte blev så här, men det är på med boxningshandskarna, och slåss för den där Egon ska få på nöten. tycker så otroligt mkt om dej och detta behövde verkligen inte du nu. Men men,
    du är inte så liten o späd som du ser ut, det bor en tiger i dej, och jag är helt övertygad om att det kommer bli bra, tar bara lite längre tid än vi tänkt.
    puss okram o kram o puss

    SvaraRadera
  3. Älskade vän.. tänker på dig i massor. tråkigt att jag inte kunde följa med och hälsa på dig. Jag finns här om du vill ha någon att prata med eller bara vill ha någon att håla i handen. Tycker detta är himla tråkigt.. men vi fixa detta. sänder massor med kramar, i flera säckar! puss o kram

    SvaraRadera
  4. Men kära du... (Kramar om)
    Jag har inte ord just nu men en sak är säker, Nu är det en sak som gäller, kämpa!
    Kramar i massor

    SvaraRadera
  5. Finns bara ett ord FAN och jag håller med din pappa...

    Men nu ser vi framåt för EGON är jue borta, det kommer bli bra även om det kommer ta lite tid.. men vi är många som bryr oss om dig..


    många pussar och kramar

    SvaraRadera
  6. Hej Gumman! Vet inte vad jag ska skriva, tänker på dig & du vet var jag finns de är bara att säga till om vad som. O tänk inte på festen den fixar vi... O du...be dom sätta in de tunga attelleriet med en gång så skiten försvinner för all tid o evighet. puss & kram

    SvaraRadera
  7. Lite styrkekramar från en som "trillat in" på din blogg utan att ha någon relation till dig egentligen! Kämpa på så kommer det att gå galant!! Nu är du mitt i det och läkarna har stenkoll på dig så ge nu Egons små efterlämningar vad de tål så de försvinner!!

    SvaraRadera
  8. Hjärtat lilla! Håller till fullo med din pappa. Vi kan väl se fram emot mc- säsongen 2010! Massor av kramar! Hör av mig sen! Love you Tina

    SvaraRadera
  9. Har varit lite dålig på att kika in i bloggar på ett tag....sorry.

    Ser först nu vad du varit/är med om. Skickar massor med styrka o kraft till dej! Du är en kämpe o kommer klara detta galant!!!!!
    Kramar i massvis från mej

    SvaraRadera
  10. Hoppas du kunnat sova nå´t.Förstår känslan när du vaknade å blev varse igen vad som hände igår å så gå igenom alla tankar igen å bearbeta, jobbigt. Tänk på att det nog faktiskt var bra att de tog lymfarna med en gång. Förr gjorde de inte det utan väntade å såg tiden an och se´n brukade det bli ytterligare en operation efter ett tag. Lika bra det är gjort. "Ta en dag i sänder nu, för två blir så konstigt". Kram vännen. Cina

    SvaraRadera
  11. En BAMSE kram till dig!!!!! Tänker på dig massor! You´ve got the power :-) Anna i V-rum

    SvaraRadera
  12. Mycket styrkekramar och energi till dig! Kram Birgitta

    SvaraRadera
  13. hatar cancer, det är en förrädisk djävla skitsjukdom men ont ska med ont fördrivas och vi finns här för dej alla goa vänner!! Du är helt bra, alldeles suverän...puss kram kärlek min fina vän

    SvaraRadera
  14. Håller med Mia... Finns här för Dig älskade vän. Lots of Love

    SvaraRadera
  15. Nu sitter man här o lipar o snorar efter att ha läst. Vill anvvända svärord, men vill inte åkalla mer onda ting! Är ändå övertygad att det kommer gå bra för dig Ankan, även om resan blev lite längre nu..

    En försiktig Bamse-kram eftersom du har ont
    /Susanne

    SvaraRadera
  16. Lagen om alltings jävlighet ja..den har nog kickat in ännu en gång. Men det sägs ju att inget ont som inte har nåt gott med sig också så vi får lita på det istället tycker jag!
    Massor av kramar till dig goa Ankan, jag är ett telefonsamtal bort om det behövs. Och i tankarna är jag me hela tiden, bara så du vet!
    *Kramar om*

    SvaraRadera