lördag 21 november 2009

Gamla tider,,,

1
Efter tvagning & promenix med Cajjo så bar det av till Anna.
Java & massa tjat & inget skvaller =)))
Det var endast Simon & Anna hemma & några spöken men lille söte
Ludde ringde när vi var där & ville prata med mej.
Han undrade hur jag mådde & vilka vitaminer jag åt, sen avslutade
han med...
-Det är bra att du mår bra!
Ja den killen är det nåt speciellt med,,,,
1
Har försökt ringa ett medium jag känner men endast telesvar men
hoppas hon ringer i morron.
Jag vill ha en koll här hemma & även Anna bör få veta vad som
föriggår där.
Ja summa sumarum så var kvällen trevlig,,spelade kort men inte
så enkelt =)
Simon hade reglerna & vi fick inte skratta för då kunde vi förstöra
spelet..ha ha ja de är för goa=)
1
Hem & promenixa med Cajjo.
Vi har fått nua grannar idag & ja dom har fest typ...jag hörde dom
på andra sidan kullen,,skratt,musik & skriii,,,,är nog kategorin yngre!
1
När vi satt & tjata om allt möjligt i kväll så kom vi in på gamla tider..
ja men vad kul det var *L*
Jag vill inte vara utan det.
Jag & Mari delade lgh under ett tag & den tiden kommer jag aldrig att
glömma både på gott & ont men hur lätt var inte livet då?
Ganska superenkelt, då fanns inte Herr Ågren eller "Egon",,då bara
var vi & gjorde det som var kul....
Jag bara ler för det var faktiskt väldigt kul, enkelt.....
Snacka om att fånag dagen!
Jag kom & tänka på vad vi brukade försöka sjunga när vi var på
Mcträff,,,systrarna niett!
1



Ja det var skoj det!
1
Nu ska jag dricka mitt Rosevin & njuta fast jag saknar min Hane
nåt så fruktansvärt!
1
Hejdåposs!

2 kommentarer:

  1. fnissa fnissa ja simons regler är inte lätta att följa.
    han var så kul, för han satt o sa hela tiden: bara inte pappa kommer hem bara inte pappa kommer hem:-=
    varför det säger jag,
    jo för då kanske han förstör o säger jag måste sova!

    tss nu är klockan halv ett och han somnade i soffan hos mej.-) vi spelade ju kort sen igen...hrmff. han ändrar ju reglerna hela tiden:-) men mysigt var det, och så mysigt när du kom förbi, aj lajjk joo alott ya nåw!!!

    gamla tider är som en liten choklad pralin att ta fram när det stormar. jag tänker mej livet som en skål som ska vara full, inte med godis utan med godispapper:-) som minnen lämnat goda som mindre goda. den som har upplevt mest, vinner. tror jag.

    bara så du vet, ingen av mina ungar tror att du vatt i afrika:-) nähädu. dom bara skrattar när jag säger att det är sant.-)

    kram på dej o tackar för kvällen!

    SvaraRadera
  2. Jag kan den fortfarande ordagrant utantills = )

    SvaraRadera