fredag 13 november 2009

Fredagslugn i Ankboet,,,

1
Hualigen så trött jag varit idag, ansträngd för minsta lilla & snufsig
men det kankse inte är så konstigt med yanke på att jag inte gjort så
mycket sista veckorna,,förutom att jag har ätit väldigt järnberikad
kexchoklad som Hanen råkat krocka med på vägen *L*
1
Så mysigt att ha en fm med Theo & höra hur hans vecka har varit.
Vi bara pajsade runt & en runda med Cajjo sen for vi & mötte upp
Hanen & handlade,,blev av med lite pantflaskor oxå, blir ju en del
när jag börjat dricka,,,,me dont like kranvatten =((
Smälänningar som vi är så kunde vi inte motstå att redan nu
inhandla lite jultillbehör!!!

Julskinkan
1
Varför betala dubbla priset om ett tag?
1
Sen måste jag ge en eloge till Theos pappa med fru för dom gick upp
& skulle ta nöffnöffsprutan men samma vårdcental som jag är hos
sa nu helt plötsligt att nä det fanns ingen anledning till att ta den
för dom.....
Jag kommer att gå upp till vårdcentarlen & prata med dom om
detta & om det nu är så så ska dom få veta vilket JÄVLA liv det
ledde till för att dom inte var tydliga nog för min förvirrade hjärna!
Ja sms var inte rosa kanter på fast det hade varit passande =)
En ursäkt tycktes vara på plats för att allt som jag skriver på
internet är jufaen ren lögn & att jag bara tröstar,,,,
Nu är det ju så att det handlade inte om just sprutan utan sättet jag
blev bemött på, som ni förstår så har jag miljoner tankar att kämpa
mot.
1
Att jag var ironiskt lessen övar att ha förlorat två vänner på FB så kan
jag ju nu då vara ironiskt glad över att förmodligen har fått två nya
läsare här inne=)
Alla mina rabiata kompisar som vill honom illa för all skit som det inte
finns nån sanning i som jag kulsprutakastar ut på intenet!
1
Så gott folk,,,,,,,MÅNEN ÄR INTE GUL; DEN ÄR LILA!
Så trovärdig är jag......
Det som jag håller på med är ärekränkning men jag antar att det går
på ett ut med en "förvarnad" polisanmälan för något år sen.
1
Jag är oerhört trött på att sms genom en fight, har gjort det allt för
mycket i mina dagar, jo jag har varit på den låga nivån !
Så för att faktiskt tala om att om jag nu har fel så självklart ber
jag om ursäkt,,så jag ringde upp.
Ja inte var det ett vuxet samtal precis, fick hålla luren en bra bit
från örat, ingen som var i rummet missade ett ord!
Jag hann inte säga så mycket tyvärr...KLICK.....
Så hitintills har det kommit 3 sms men kvällen är inte slut än.
Blir nog fler efter detta inlägg antar jag.
1
Jag är fortfarande lite nyfiken på vad jag skrivit som är osanning?
Det är ju min vinkling av mitt liv, Blomman & jag kan gå på stan
& sen blogga om det & det är inte alls att vi har sett på saker lika.
Jag kan ju omöjligt skriva ur någon annans synvinkel eller andras
känslor.
Nu är det ju så som jag så många gånger skrivit..
Detta är min syn på mitt liv & mina känslor & tankar.
Vill inte någon läsa så behöver man inte,,det är ju enkelt!
Hur många är det som inte förstår?
Jag har själv halkat in på bloggar där jag inte gillat innehållet på
men då besöker jag ju den inte igen,,för mej låter det enkelt.
1
Just nu har jag massor av tankar, känslomässigt förvirrad & tar åt
mej ,gråter & asgarvar...
Jag har denna blogg för att få utlopp för MINA känslor & är oerhört
glad för all feedback jag får, tips & ideer.
Glad för alla kommentarer som ni ger....
Ni är alla guld värda & jag hoppas verkligen att jag kan ge er ett glatt
besked om att "Egon" & hans ättlingar inte gett sej ut på
långpromenad just i min kropp!
1
Nä, nu måste jag nog allt sluta för under tiden jag har bajsat av mej
av min dag så har min älskade Hane gjort Taco framdukat & klart!
1
Senare ikväll ska vi lägga om såret, ska bli spännande att se hur det
ser ut...Theo ville inte titta så mycket..
Bara med ett öga =)))))
1
Hoppas eran kväll blir underbar & att nåt gott slinker ner!
1
Hejdåposs!

2 kommentarer:

  1. jag fattar ingenting. månen har väl alltid varit lila?!

    märkligt. ja jag är med mäkta trött på allt du ljuger ihop om dagarna har du inget bättre för dej?!

    lögn o förbannad dikt. nöffnöff? smittorisk? cancer? ja du har en hjärna som tar dej långa vägar i från sanningen. förmodligen är det bara en dröm alltihop. förmodligen ljuger du om sms med, för du har säkert inte ens en mobil skäms på dej!

    OJ JAG VAR MED IRONISK.. förlåt. inte meningen.

    men jag kan vandra iväg jag med ibland....

    detta meda att det är DIN blogg, får du nog ge upp. det bästa tycker jag är att du helt enkelt ber dom berörda om en stil-mall, så du säkert vet vad du får o inte får känna tycka o tänka. för naturligvis är det inte DU som bestämmer, över dina känslor, utan alla vi andra.
    så är det ju, kan låta märkligt, men det har jag förstått nu.
    man FÅR inte tycka saker, inte TÄNKA saker och definitiivt inte KÄNNA saker.

    lär dej det så blir allt mkt lättare:-)

    och förresten, varför är skulle det vara BLOMMAN o du som går på stan för. får inte jag vara med eller?!
    tror jag ska radera dej från fb om du inte passar dej anka.

    skämt åsido. släng mobben i väggen, be alla som håller på att dra åt helvete. och koncentrera dej på det som är viktigt.
    du KAN INTE FÅR INTE tänka på detta nu. det säger jag som din personliga läkare vän o psykolog.
    det är FÖRBJUDET.
    för jag vill inte förlora dej. Jag vill inte att du tappar styrka och mod och glädjen i livet, på grund av människor som inte har vett att förstå när läget är dags att ställa upp för andra....
    så är det!!!

    jag upprepar. du MÅSTE ta hand om dej, TÄNKA BARA BARA PÅ DEJ...annars blir det inget bra det här.
    så älskade älskade raraste anka. glöm bort allt annat än det som är underbart i ditt liv.

    pussar o kramar från din oroliga vän
    anna jansson alias gladmymlan

    SvaraRadera
  2. åååå läste här nu och vill bara skicka över en KRAM, kanske tar en stund för det är ju ändå 10 mil till Vetlanda ;-)

    Att det ska behöva va så där jävligt med gamla relationer, du har det ju jobbigt ändå just nu. DET ÄR ORÄTTVIST!
    Håller med ovanstående talare, tänk på DIG!

    Ha en bra dag
    /Susanne

    SvaraRadera