torsdag 12 november 2009

Egoisten krävde bladpersilja =)))

1
Go morron alla monsterdiggare...
Natten har varit sovandes på rygg, spruta i höger arm & sår i andra
platt som en pannkaka kan jag väl säga =)
Hade pratat en del i sömnen visst & vet att jag drömy men kommer
inte ihåg vad riktigt..
Var uppe & drack kaffe med Hanen & passade på att blanda ihop
en shake på vatten & Psylliumfrö, sen sov jag en stund till..
I dag har jag vaknat två gånger på ett underbart vis...
*Morronpuss av Hanen
*Telefonsamtal med CillaBenet
Visst ser den delikat ut,,NOT!
1
Den såg ut som grodyngel på våren sådär ihopklumpade ni vet...
Kunde inte släppa den tanken när jag skulle dricka den *urk*, jag
fick i mej 75 % sen bara växte det i halsen,,,massa vatten nu då!
1
Skicka ett sms till Gladmymlan att hon gärna fick komma på kaffe
om hon köpte med sej bladpersilja för det fick jag ett råd om att
blandamed Kiwi, det är bra för blodvärdet. Så det ska jag mixaihop
nu!
1
När jag slår på min dator på morron så kollar jag alltid mina mejl,
Facebook(löv Facebook)
Har fått två mejl idag.....
1.Nu har du satt spiken med ditt jävla bloggande
2.Sjuk i huvet..
Åh det värsta som akan hända i mitt liv *ironi*
Jag har blivit av med en "kompis" för andra gången ,,,guess who?
1
Nä jag kommer inte sluta blogga för som en vän skrev:
-Du kan ju inte sluta blogga...va faaan ska vi då va och hänga och läsa
skojjiga,inte så skojiga grejor vavava.
1
Tack för dom orden ..ni e för goa där borta i stacken =))))
1
Nu ska jag dra på lite kaffe för nu kommer bladpersiljan,,
Idag ska jag bara ha en lugn,viladag..har fått order av min kära
gudmor att inte köra bil när jag är så trött...
Ja hon har rätt som alltid.
1
Nu kom Blomman & Anna..
1
Hejdåpoos!

1 kommentar:

  1. ja din egoism känns lite jobbig faktiskt, men man får stå ut...PÖSS

    SvaraRadera