söndag 29 november 2009

Sömnlöst,,,

Ännu en sömnlös natt,har pimplat vatten i mängder nån nytta gör
det väl antar jag.

Har klickat i färg i håret i brist på annat, ja det blev välan bra,,,
Rött e de & de är ju huvudsaken,,ha ha huvudsaken *asg*

Känner mej lite bättre till mods när jag pratat med er i telefon i
kväll & att Hanen inte tycker det är konstigt om jag är konstig,,
var ju tvungen att fråga honom jue!

Så nu sitter jag här ,,alla andra sover så gott i sina bäddar...
Suck får nog göra ett försök ändå!

Hejdåposs!

2 kommentarer:

  1. fnys på dej gumma. tror du somnade före mej:-)
    för du snodde jhonny först.-)

    och vatten? vatten? vem har nånsin blivit pigg o glad av vatten? mer än barnen i afrika? viin var´re ju:-)

    ja du har svaret i huvudet redan, du hade inte tyckt att din hane varit något konstig om HAN hade fått nåt sånt här, och sen blivit hängig, o-rolig- sitter vid datorn och tjurar bort tiden...
    tvärt om, det är mänskligt.

    och varför skriva spaltmetarar på internet om "kris-situation" vid såna här besked, om kurator-hjäp mm mm ,
    och dom flesa som får detta Egon besök, bara rycker på axlarna och säger" äh lite cancer va fan är DET då"?

    njut av känslan att följa livets lagar, vara normal för en gång skull.)
    och i morgon....är det Måndag.
    då kanske alla blir lite klokare. jag har procentuellt räknat ut på mitt eget sätt i alla fall att du har 75 procents chans att det är bara lite egon, som nu är borta.
    (fråga inte hur min mattematik funkar)
    och dom ANDRA 25 % är ju då risken att du drabbats av följder.
    SÅÅÅÅ WHAT.
    du står likförbannat mitt på vägen och undrar vilket håll du ska gå.
    worst case scenario att den spridit sig i hela kroppen. ...där känns det ganska avlägset än. för du hittade din klump så tidigt.

    kanske en operation till...vad får man då?!
    vänner som kommer med presenter:-) choklad o skumtomtar:)) slippa jobba (haha)

    och bry dej inte om 7 kg hit eller dit. när den dagen kommer att du känner dej piggare, så kör vi ett rajs med soppor o promenader och förresten ska jag köra upp träningscykeln till dej när som helst, för den behövde inte svärmor!

    käka du dina praliner och böla du så mkt du orkar. hade jag gjort/ gör. UTAN cancerbesked.

    stor kram på dej gumman!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  2. God kväll
    Ja tänker mycket på dej ska du veta.
    Å de blir ännu mera i morgon.
    Ja önskar av hela mitt hjärta allt gott i morgon.
    KRAMIZ från Anette

    SvaraRadera