söndag 1 november 2009

Ord & bild & film,,,,

11
Så då var det söndags kväller igen då,,,,
Min helg varit kanon ihop med mina grabbar var precis vad som
behövdes!
När grabbarna kom från Växjö så fick jag en present & Theo sjöng =)
Nä jag fyller inte år riktigt än men Theo tyckte det passade bra med
Ja må hon leva
Söt liten kaktushäxa va?
1
Våra pumpor blevo tända & lös så fint så fint,,lyckat i år med.
1
Theos & min pumpa

Hanens pumpa

Det rök men någon eld bidde det inte vi väntade i 4 timmar så vi
gav upp =(((
På kvällspromenaden så gick vi över kyrkogården, det är så
vackert med alla ljus överallt.
Theo har sin Farfar på minneslunden så han fick gå dit & tända
ett ljus & säga några ord till sin Farfar. Det var fint!
1
Theo hade ju fått lov att vara uppe så länge han ville igår =)
Det utnyttjade han kan jag lugnt säga *fniss* vi låg i sängen &
spelade PS2 alla tre & vid halv tolv slocknade jag så han var nog
uppe till midnatt, grabbarna tävlade för fulla muggar =)
1
Nattens sömn har varit kass, sovit lätt som en fjäder & drömt
så jag vaknade med huvudvärk & nästäppa idag & det är inte bra
alls för blir jag sjuk så kanske det inte blir nån operation!
Skulle åkt till pappas grav egentligen men valde att stanna
hemma & kurera mej & jag tror han har full övertygelse med det.
Theo har varit trötter idag oxå.
1
Tvättat har vi gjort iallafall,,MASSA tvätt var det men tänkte det
är lika bra & få undan det innan veckan börjar för Hanen lär ha fullt
upp ändå med Theo.
Ska förbereda lite i morron till dom.
Ner & kolla vinterkläder & skor för det kan ju komma när som nu
känns det.
1
Måste erkänna att lite avis är jag på K som flyger utomlands
inatt, fast jag får vara avundsjuk bara om jag talar om det!
Du är värd denna resa!
1
Ska ringa mitt försäkringsbolag med såg att jag hade nån
försäkring på sjukhusvistelse & resor måste kolla upp det.
Ska se om jag får tag på kuratorn så hon kan hjälpa mej & även
ringa till stödsköterskan med lite frågor.
Försöker att ta på allt men nä det går inte men det kommer väl
antar jag!
1
Nä nu ska jag försöka att sova några timmar jämte min hane.
1
Hoppas ni alla haft en underbar helg!
1
1
Ni får en liten Hallowenvideo av oss!
OBS LJUD PÅ!
1
Hejdåposs!

3 kommentarer:

  1. låter som du haft en bra helg kära anka. saknar dej jättemycket! bara så due vet!
    fina pumpor med!!!!!
    storaste kramen te dej.
    kram kram o friskbaciller skickas!

    SvaraRadera
  2. Stiligt med pumparöken, ser lite spökigt ut. Kram!

    SvaraRadera
  3. Så fin pojken din är..:)
    Grattis i förskott till dig!
    Krya på dig! Kram

    SvaraRadera