fredag 9 december 2016

Nya paket Å uuuuunderbar rökelse.

Idag är jag så trötter i bena det känns
som om dom väger 77 ton.
Huvet är segt lite sådär som om jag
är utanför mej själv på nåt vis.
Blir lixom inge gjort fast jag vill
lite halvdant så där. 
Men de är väl ok från det är fredag
hanen lagar tacopaj,ungen i soffan
Å katten på magen bara vinglaset 
som saknas 😍 

Det har varit en väldigt omvälvande 
vecka med 2 energikrävande möten
om min framtid.  

Mycket klarhet o en hel del frågetecken
har rätats ut för mej ang mitt jag.
Kommer bli en bergodalbana framöver
men sen hoppas jag på utplaning. 

Bollar är i rullning iaf. 

Min julkalender med rim fortsätter.
5
"Endast för Ankan"


6
"Denna kan du använda nästa helg!
Om du vill tvätta......"

7
"Upp i toppen 
O
in i knoppen "

8
"Om potatisen nån gång slinter ut på kanten!
Går det nog bättre med denna vanten!

9
"Från vrist upp till haka
O även murran kan man....."

Är så kul detta...

Fick även ett  oerhört spännande
paket i kalendern från syster. 
Först var det 2 svarta puckarna å jag
kunde inte grunna ut vad de var till.

Dagen efter kom klarhet..
Så fantastiskt underbara rökelse puckar
och senare hon satt ihop en egen
rökelseblandning enbart för mej.

Mmmmmm luktar fantastiskt. 




Hejdåposs !

1 kommentar:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera