torsdag 22 december 2016

Blessed Yule

Kl 11.44 vände vi mot ljusare tider idag
nu ser jag fram mot våren och ljuset.

När jag var yngre så sjöng jag en del men
har tappat mycket visst gnolar jag en del
nu med o småsjunger men har saknat
att sjunga i kör.
Kyrkokör är jag klar med men blev uppmärksammad på en kör som verkade
 kul för ett bra tag sen men den fanns
ju inte i min stad så klart. Nu ska den starta
upp i februari så då slog jag till..

Ska bli riktigt roligt Å se om det finns
nån ren ton kvar hos mej.

Någon av er som har varit med i Joyvoice?
Jag längtar iallafall.

💜



I helgen som var så var det dax för den årliga
Yellow snow festen.
Bra party,bra mat och kanonmysigt. 
Adopted Steak stog på scen.

Stolt Rock'n  rollhustru är jag...
Tröttheten efter var värd varje sekund.

Denna vecka har jag försökt fått till lite
julstämning men hade känts mycket bättre
med lite snö .


Nyklippta älskade ungen.

Hejdåposs !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar