lördag 17 maj 2008

Veckan som försvann igen,,,

Jaha en ny vecka som bara försvann,,, vart tar tiden vägen då?
I måndags fick min kompis Pia sitt mckort, ett stort grattis
till henne!

För övrigt så lever alla på jobbet så jag får nog konstatera
att truckkörandet går bra faktiskt,det går inte så snabbt men
det flyter på som det ska iallafall.

Nu är det bara lite lite kvar hos mamma & på måndag så går
flyttlasset äntligen för henne.
Självklart var ju lite tvunget &strula.
Efter 17 dagars hyrbetalande så är inte lägenheten tapetserad ännu
dåligt tycker jag allt, & som vanligt så är det ju inte bostadsbolagets
fel,,,,nähä,,,vems är det då kan jag ju undra?
Men jag är inte så förvånad att dom lägger skulden på någon annan
eller som dom sa,,vi arbetar så här,,mamma får ingen kompensation
för detta alls,,det är ännu uslare tycker ju jag då!
Men det ska bli skönt när hon finns inom armlängds avstånd.

Ikväll har Mian 30 årsfest men vi kunde inte åka med för jag har
en sjuk son IGEN,,, 39 graders feber & hostig stackars liten.
Skulle vart kul & gå men nu e de som det är ,,,, ska tröstäta
massa chips & yra framför datorn & kanske skulle jag kolla på en film,,,
ja det märks senare brukar ju inte bli som jag planerat ändå i slutändan.

Annars så ser jag fram mot sommarens alla träffar som börjar dra
igån, premiären blir sista helgen nu i Maj,,,party med folket som
legat i ide hela vintern & massa bus & skoj!

Nähä dax att hämta tvätten!

Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar