torsdag 18 december 2008

Tappar rösten, vart katten har jag lagt den?

Idag kom julegranen, den var precis perfekt stor till min vrå.
& sen fick ju Theo klä den & de gillar jag, är ju halva poängen med
julgran tycker ju jag då!
Fint blev det,,förvisso en hel del kulor vid nederdelan av granen men
det får vara så bara lite glitter med så!

Hade tänkt att jag skulle sova vid 22 idag bara för att jag slarvat
typ hela veckan men attans vad de sket sej,,nu är ju ticktacken över
sändningstid IGEN!!!
MEN naglarna är målade, väskorna packade, tvätten vikt, granen
klädd, mammas hår färgat, magen full med mat & hanen pussad på!

Men snart,snart snart är jag ledig i 12 dagar!!!!!
SÅGUTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu ska jag sova sju kvart i timmen för i morron är det jobb & julbord
& förhoppningsvis bilkollande & sen julstädning!

Håller på att tappa rösten oxå , är inte bra & skrika för mycket, får
väl se om jag hittar den igen..

Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar