söndag 7 december 2008

1 holeinone!

Jaha så var festen med jobbet över,,,bowling var det även om jag bara
lyckades med 1 holeinone men å andra sidan så är rännorna jättebra
för kloten att rulla i..
Det roliga med fester så här är att saker & ting visar sej på ett annat
vis men där skyller vi på alkoholen, nu var det mest positiva & väldigt
roliga saker som dök upp,,men upphör aldrig att förvånas ändå!

Efter bowlingen så hamnade vi på Hotellet för att sedan vandra vidare
till Utposten & svänga de lurviga till blues som var helt ok..
Ja kvällen kan sumeras bra trots att det var på lokal i vetlanda =)

Träffade mycket folk iallafall & de är ju alltid nicigt.

Var imponerad av mej själv för jag var duktig & åt & drack vatten
innan jag gick hem så resultatet idag är bara trötthet,,så gutt.
Saknar min hane bara men får bli massa mys i kväll istället =))
Ska väl svulla i mej lite mat nu har bara stoppat i mej leftovers sen
igår i soffan idag men magen vill nog ha nåt annat kankse..

Får se nu då om ni ger er till känna som varit här inne & ska ..
de märks!!

Nu ska jag förgylla min dag med mat, SCRUBS & tradera..

Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar