söndag 5 april 2009

Goodbye my soffa,,,

*
Idag flyttade min köksoffa till ett annat hem för ett tag, känns ovant
att den är borta men jag vänjer mej väl, är ju inte längre än att det
går att flytta tillbaka =)
Mango & Hanen fick bära runt lite möbler,,sajteseing *L*
Så här blev det nu.
*
Theo har fullt upp med att leka med "polarna" är skönt att det finns
massa ungar på gården , dom verkar ha skoj iallafall.
Tänkte putsa mina fönster idag men min j-a fönsterskrapa har
numera flyttat till plastinsamlingen,,den var ju kass,,
helkass tillomed=(
Tur att jag inte började med köksfönstrena !
Får ta det en annan dag när andan faller på.
Var en slö kille som kom in på em sen, blev mys i sängen med film &
glass..helt ok söndagseftermiddag.
Ser mysigt ut...
*
Även deklarationen är avklarad, hoppas nu summan stämmer så det
blir nån semester för oss här, lär ju inte bli fett med pengar i sommar
precis=/
I morron far vi till mitt Cillaben & busar runt & sänker nivån & blir
barn igen =)))
*
Ska även titta till pappa en sväng, har haft massa tankar hos honom
det sista nu, är så mycket jag vill berätta för honom så mycket han
skulle ha sett ,,,
Saknar dej pappa så pass mycket , ett tomrum finns inom mej,
ett tomrum som jag fyller med minnen,,glada som ledsna!
*
Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar