onsdag 13 oktober 2010

Nagellossning,,,,igen!

Nu är kaffebryggaren laddad,,får ju dricka 2 dl 2 H innan
operation så mina planer är att ställa kl tidigt & gå upp &
dricka kaffe,,de är ju ingen levade själ som vet när jag får en
kopp Java sen menar jag=)
Duschad & klar men jag förstår inte riktigt varför man måste
duscha i Descutan inför vissa operationer & inför vissa inte.
Venportborttagandet var det Descutan men inte denna.
Nåja klippa tånaglar & ta bort nagellack & avlägsna piercingar
ja de tar en stund & få ordning på torpet men till min fasa så
upptäckte jag att mina tånaglar lossnar!!!!!!!!
Är det någon som varit med om det?
Jag tog ju sista cellgiften i Juli men nu lossnar naglarna eller
jag har ju tappat 2 innan men sen var de ju lugnt.
Hoppas bara jag inte tappar naglarna på fingrarna, stoppar i
mej B vitamin ju.
Märkligt!
'
Snart dax för bingen, sova sju kvart i timmen.
'
hejdåposs!

6 kommentarer:

  1. men?! det ska man väl inte tappa nu? inte enlig regelboken! MEN eftersom jag ä vaken trots att timmen är tre så kan jag ju alltid googla:))

    natt-eller morgon-beroende på hur man ser det-KRAAM

    SvaraRadera
  2. så nu har jag googlat.
    Har du börjat ta den där medicinen som du ska ta i fem år än?
    för i såfall kan det vara den,
    läste om Tamixofen och andra östrogen-hämmande mediciner man tar i fem år efter, och dom kan ge håravfall och andra trevliga(?) biverkningar.
    kanske nåt?
    om du börjat ta den än.
    PÖSSS

    SvaraRadera
  3. Jag har börjat äta dom tabletterna,,så trevliga biverkningar men kan ju testa att tappa lite hår för omväxlingsskull,,börjar ju ändå bli långhårig nu...
    Tack min googlande vän =)

    SvaraRadera
  4. Vill bara medelar att krukan tappar sina lilltå naglar utan värken medicin eller annat! Han gör de när han har slagit i små tårna! Kram

    SvaraRadera
  5. *håller tummarna för att du får behålla naglarna*

    SvaraRadera
  6. Hej,

    När äntligen alla mina fingernaglar var utväxta skulle jag för en månad sen ta bort nagellack på tånaglarna och fick samma syn som du. Avbrutna och lösa tånaglar. Inte så farligt, ser dem ju inte så ofta. Det var värre med fingernaglarn. Det är precis som om det är en fördröjning på tånaglarna, och så växer de så sakta. Jag vet fler som varit med om precis samma sak. Så det är nog vanligt.

    Är nog inte antiöstrogent läkemedel utan Taxoteren som gör sig påmind. Har vänner med samma grej som inte äter antiöstrogent.

    Kram

    V

    SvaraRadera