söndag 8 maj 2011

The look!

Vicken underbar dag jag hade igår,den bästa på
väldigt länge.
Solen sken,fåglarna kvittrade,skinnbyxorna passade.

Dagny fick blankt papper=)

Bort med fisdämparna,fast jag vill gärna starta först ändå
så jag hörs med mina HD åkande vänner =)
Nya stift & hon går som en smäck på vägen.
Jag var lite nervös då jag inte avverkat så många mil men
de var riktigt kul att köra,,
Jag blev påmind om varför jag inte byter hoj,
,,hon passar mej,,inte hög & endast 167 kg.
Nä jag ska ingen HD ha,,kanske sen som andrahoj *fniss*
And off we go!
Blev en go runda på ca 24 mil,kaffe,panpizza & träffa
andra såna däringa bikers.
Fluglooken=)

Kvällen bestod av grill & bara slapp,de vart ju cruising
här i byn men vi orkade inte gå dit,var hemma lite sent.

Idag är mina ögon svullna & torra så de blir en dag inne
linserna uttagna ..
Är faktiskt lite trött oxå men nöjd över mej själv för
gårdagen!

Hejdåposs!

2 kommentarer:

  1. Även om jag inte själv kör hoj, eller någonsin har, verkar det riktigt najs att ge sig iväg ut med polarna!

    Ta hand om dig!

    SvaraRadera
  2. Grattis!Och det verkar som ni hade en skön dag.Ja är allt inne här o kollar oxå o jag är stundtals lika dålig på att kommentera.
    Kram Mette

    SvaraRadera