måndag 2 maj 2011

Jävla snorunge....

....Aprilväder i Maj!

Visa DSC01611.JPG i bildspel
Hagelregnsnö!

Ena stunden regnar det för att i nästa hagla...jag har
frusit in i märgen idag,armen har värkt (ödemarmen),
huvudet har molat & Herr Ågren har minsann suttit
bredvid hela dagen & snott mitt Java.
Ja ingen bra dag alls men det är såna här dagar som jag
är evigt tacksam att jag har Theo för då måste jag gå
upp,kamma luggen,äta mat.
Min lilla älskade unge!

Idag störtade han in här helt upprörd.
-Mamma,jag har träffat en jätte jätteelak tjej här på
gården!
-Jaha ,varför var hon elak då? Undrade jag.
Han beskrev vem det var & berättade att hon hade sagt
till honom.
-Jävla snorunge!

Nu är det inget barn utan en så gott som vuxen.

Ska haffa henne nästa gång jag ser henne ,kan ju hända
att Theo gjorde nåt mn han brukar inte ljuga.
Hur eller hur så säger man inte så till en 6,5 åring.

Nu kom min man med en tallrik glass som jag ska
avnjuta & kurera mej..

Hejdåposs!

2 kommentarer:

  1. haha läste lite för snabbt och fick inte ihop det riktigt vad du menade. läste "ödearmen".

    SvaraRadera
  2. Prata med henne bara ni två, och på ett juste sätt, så går det bra!

    SvaraRadera