onsdag 16 november 2011

Knaskatt & julefest..

Ja varför vara som alla andra..

Tog tag i att frosta av frysen för några dagar sen.
Bella & Pixie var oerhört nyfikna =)

I måndags så var jag & Veronica på julfest med
Bcf Victoria, festen var på Sörängens Folkhögskola i
Nässjö så det blev lite gamla minnen för mej,läste in
mitt gymnasium där i 2 år för ex antal år sen.

Vi skojade lite innan,,ja ta de här med cancerhumor..
vi hoppas att vi inte känner någon där för vi är ju där
pga cancern.. men jodå 2 av kvinnorna kände jag
bla en av min fd svärmor,,dråpligt sätt att ses på igen.

Fast det var väldigt häftigt att träffas allihopa & att
vi överlevde....

Old Beginners.
Dragspelsunderhållning fick vi under kvällen.
Julmust
Å första julmaten,,hemgjord!

Det var första träffen för oss i föreningen så lite
kollade vi av läget.
Är glad att Veronica ville & kunde följa med,är ju
alltid skönt att vara 2.
Alla var trevliga & glada att vi kommit dit...
Vet inte riktigt hur det gick till men sist ut från matsalen
var ju...=)...Jag & Veronica & en trevlig kvinna (Eva)
från föreningen...
Å vips så hade vi blivit medarrangörer för en träff i
Vetlanda,,visa underkläder & träffas i yngresektionen.

Ja ni som känner oss ler bara för det är vi i ett nötskal.
Ska bli väldigt spännande i allafall.
Jag har ju tänkt tanken väldigt många gånger att jag
skulle tycka det vore kul att vara aktiv i detta ämnet
men än så länge är jag en aning ofokuserad & inte
riktigt redo....jag lovar Söstra mi att inte ta på mej
för mycket,,,,ner med pekfingret *L*
Kul att vi gick dit iallafall..

I dag har det blivit fika med Blomman & Åsa,,gahhh
måste bli bättre på att träffas oftare,,bor ju faktiskt
i samma stad =)
Redit mysigt var de iallafall..tack tjejer för i dag...

Hejdåposs!

1 kommentar:

  1. Hahaha var underbar Bella är! Saknar en katt med knasiga upptåg . Tack själv för mysfikan. Alltid lika roligt ses och kramas och snacka om allt mellan jord o himmel. Vi ses ju snart igen! Puss o kram

    SvaraRadera