fredag 25 november 2011

Mindfuelnes....

....med lera
Att vara i nuet är inte det enklaste men det är bara
att öva vidare.
I går fick vi en lerklump, den skulle vi forma i 15 min
ja lite som en meditiation.
Det kändes annorlunda & forma någonting med slutna
ögon.
Vi skulle forma en figur,jodå det blev en figur.
Jag kände igen mej i denne på flera vis, men tänk
så häftigt,,,
Prova gärna,det är svårare än ni tror att vara i nuet.

Gårdagens em bestod av julpyssel..
Theo & kompis pysslade lite
fina tomtar blev det..

Premiär..
Ny affär öppnade idag,mor min & jag for dit idag
den fick godkänt.
Massa bra Å ha saker,,bliir fler besök dit.

Kvällen har Theo varit på kalas Å jaj..ja jag hade tänkt
att göra så mycket men de blev inte som min tanke.
Ja ja de hinns väl.
I morron bä'r det av till Kalmar Slott för julmarknad.
m Blomman & Kryddan,lite picknick på vägen så
blir dagen fulländad....

Hejdåposs!

1 kommentar:

  1. Ja mindfulness är UNDERBART! den som inte testat bodde göra de. Det ska bli mysig att komma iväg en tur imorgon. Ses snart.. sov gott! pok

    SvaraRadera