onsdag 28 mars 2012

Grill & påskstädning..

I lördags var de ju underbart väder här.
Jag & hanen tog en tur till Moheda & Calles
chopperdelar,bromsskivan på Hanens hoj hade ju blivit
skev,nya klossar bidde de oxå.
Gick omkring & kollade ,härligt när vart en än går så
står det en hoj eller ett projekt...de är kärlek för ögonen.
Kan ju säga att ideerna ploppade ju upp i hjärnan,,
Vi har på projekt att sen ska vi bygga en hoj till oss.

Åter hemma så fortsatte jag med uteplatsen,listan skriven
på vad som skall göras Å är de fint väder nästa vecka så
blir det att påbörja målning av möblerna.

Bra väderpinnar från lördagen.


Blevo sugna på grillat osså..
Premiärgrillning klart!!

Lördagskvällen bestod av chill,jag vart lite
sällskapssjuker så det blev en spontankväll med Blomman,
Kryddan & Farbror Conny.
Var länge sen jag vart sugen på en spontankväll,,härligt
att det går åt rätt håll.

Så igår vart de ju dax för skapandedagen på skolan..
Påsk är temat ..
Äggkopp & påskägg by Ankan
Blomman nostalgidecoupagaade..

Jag får flashback till mössorna jag hade på 70talet med
det mönstret.

Nu ska jag valsa med städtrasa,dammsugare & mopp,
tvättmaskin på högsta varv.
Är ju så gutt att kunna torka tvätten utomhus nu..

Bröstcancerföreningens yngresektion kommer hit i
morron för underklädersvisning,,Veronica håller i de.
Så kanske dax att städa lite så dom inte får dammallergi
på kuppen..sen har jag ju gjort påskstädningen oxå =)

Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar