fredag 2 mars 2012

Stolt...

Hade faktiskt på plan att åka till skolan idag men gu
så trött min kropp är,orkade helt enkelt inte.
Har blivit att vilat & kelat med katten så resten av
dagen blir bra.

Igår när jag hämtade Theo i skolan så berättade
fröken att Theo fått börja i den röda boken & läsa.
Hon tyckte han läste så bra så hon spontantestade
i nästa bok ,,,ja klockrent läste han.
Tyvärr har han dåligt självförtroende ,tror inte han
kan läsa,,,men de är upp till oss vuxna att arbeta med.
Han har lätt för att läsa & är duktig på det,,jag är en
stolt mamma =)))))

Ikväll ska han på disco i skolan men nä tryckare
ska han minsann inte dansa för då måste man pussas
..de har han läst i en Sunebok=)

Jag härdade mina burkar igår,jag är supernöjd.
Ni får smakprov & helhet när alla burkar är klara..
Teburkarna
Fjärrkontrollskål.

Decuopage varvat med virkning de är bra sysselsättning
för mej..ja & kul oxå....

Nu blir det en promenad till skolan & hämta barn sen
till grannen & färga hår..
Vad hittar ni på en dag som denna?

Hejdåposs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar