söndag 15 april 2012

Doctor fish spa

I går var de dax för fiskarna,det har kommit hit till big
City.
Jättemysigt arrangerat.
Lugn musik,tända ljus & ja stämning!
Först fick jag fotbad & Java med kaka.
Fotbadshörnan.
Sen var det dax för fiskarna.
Dom kan bli upp till 9 cm långa men dessa är bebisar.
I medicinsk syfte tror jag detta är jättebra,hon berättade
att saliven från fiskarna används i Psoriasismedicin.
Bra för blodcirkulationen oxå så diabetiker borde det
passa extra bra.
Mums..

Det kittlade lite när dom åt,en helt naturlig metod mot
fötterna.
Lite bubbel & godisbit till fisken=)

Jag var faschinerad av dom.
Efter fiskarna så fick jag fötterna insmorda med en
go kräm.

Jag tog en före & efterbild,jag ser skillnad men säkert
som med så mycket annat så behövs fler gånger för
att få bort allt.
Tyvärr har jag inte råd med det men skulle jag ha råd
så skulle det definitivt vara ett allternativ istället för
fotfilen & baljan med såpa i hemma i soffan=)
Tar de när jag blir ekonomiskt rik!

Före & Efter

Gick ut på lite moln iallafall..

Hade mobilen på ljudlös när jag var hos fiskarna så jag
satte mej i bilen & lyssnade på musik & svarade på sms
i ca 5 min...
Jaha va hände då....

Batteritorsk!

Hanen kom & startade mej för ingen av dom massor
som körde förbi mej på parkeringen erbjöd sej att stanna
& hjälpa mej igång trots att jag hade huven öppen &
startkablarna ligganes bredvid.

Nu ska jag snart hämta Mari,ska bli så mysig söndag.
Måtta in styret på min Dagny & se vad Hanen har fixat,
middag hos mor & sen bara mys med familjen=)

I morron far vi till Linköping & får svar på vårat
genetiska blodprov,,

Hejdåposs!

2 kommentarer:

  1. Det där med fiskarna tycker jag låter så häftigt. Smidigt och bra och fiskarna blir mätta ;)

    Ha det bra!

    SvaraRadera
  2. Kära nån! Jag skulle dött av skratt ;-) Är superkittlig...

    Kramar <3<3<3

    SvaraRadera