måndag 26 november 2012

Glöggte ...

Avnjuter mitt glöggte ,gillar du glögg så är detta nåt
för dej minsann..
Förr var jag en gedigen tedrickare, ja innan jag kom på
att Java var världens dryck *L*
Glöggte i fina tesilen =)
 
Har ju en sjukling i Ankboet,febern hoppar verkligen
alltifrån 38,5 till 37 & hostan som låter som om att
halsen ska rispa sönder varje gång han hostar..
Tur han gillar att kolla på film tycker jag just nu då!
Sängen är hans bo nu.
Pixie ligger på fågelvak..
 
Pixie saknar inte Bella det minsta men de gör vi..
Fast magkänslan säger att vi inte ses mer i detta liv,
jag & Bella..
Kan det vara som med vissa människor i ens liv,att
dom kommer för en stund för att utföra ett uppdrag
eller vägleda/hjälpa?
Hon fanns för mej när jag var mitt uppe i min
cancerbehandling,hon healade mej med sin värme
& kärlek..kan det vara så att hon gått vidare till någon
som hon kan ge vidare till?
Ja vet inte men hon är en healare min lilla Bella!
 
Då ni är några stycken som vill följa min bröstresa
så ska jag försöka knåpa ihop en låst blogg för ändamålet.
Mer info kommer...
 
Min allra finaste mamma kommer & är med Theo
i morron så jag kommer ut till skolan, vi ska binda
dörrkransar Å de ser jag fram mot...
Tack fina mamma....
 
Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar