söndag 11 november 2012

Färdigfyllat...

Så där nu är det färdigfyllat för den här helgen minsann.
Har ont i magen,är ju inte van att äta sån här mat.
Är nog bäst att återgå till 29 + i morron igen va?
Min fina svarta micro....I LÖV!
 
Idag var det kalas för familjen,tyvärr kunde inte mina
gudföräldrar vara med oss.
Maten bestod av Fläskfile i Basilikasås & couscous.
sallad till det.
Alla samlade
 
Goda cuppcakes till efterrätt som min vän Blomman bakat.
 
Hanen hittat ny hobby på sin populärtelefon
Theo & mosterkvalitetstid..
Massa uppvaktning i dag med.
Avslutade dagen med skumpaskål!
 
Nu ska jag ladda om till nästa helg då det blir
maskeradfest med S tema..
Blir en hektisk vecka med att fixa allt utan att
stressa ihjäl mej...hua....
Börjar på dollarstore i morron & inhandla lite
billig skit =)
Sen får Hanen åka & repa så dom spelar bra på
lördag =))))
 
Hejdåposs!
 
 

1 kommentar:

  1. Fin bild det är på er! Självklart bakar jag till dig min fina! Kram

    SvaraRadera