måndag 16 september 2013

svärd,kräftor & kaffefilter...

Helgen svischade förbi i ett nafs med fullt ös.
 
För ett tag sen så blev jga vid ett svärd av en
bikerkompis i Göteborg & med sammarbete så
hämtade syrran som bor i Gbg svärdet hos Magnus
sen lämnade hon det till Jim som åkte mellan
Gbg & Vetlanda lämnade det till mej.
Värdefullt när det går att göra en kedja.
Så i Fredags landade det..
Coolt!
 
Då vi ska inreda vårat vardagsrum i Engelsk stil så
har jakten på svärd,bajonetter eller liknande startat.
 
Fredagkvällen bestod av att göra kräfthattar & Theo
hade en kompis på övernattning.
 
Ankhatten

Robbanhatten
 
Vaknade på lördagen med huvudvärk,illamående & galen
nackvärk,,bara att kurera mej med riskudde & vila..
Gillade Nettans tanke..
Innansmälla istället för baksmälla!
Vet inte om det var oro/ångerst inför kvällen .
 
Det släppte av lite granna..
Theo fick vara hos mormor som visst hade fått en kompis
till Theo extra,,,
Hon är tuff min älskade mamma..75 år i år & bangar
inte för att ha Theo & en kompis att sova över!
 
Kräftskivan var kul, 5kamp som var 4kamp,vårat lag
kom 3:a fast jag tycker nog vi vannde den viktigaste
grenen med 3 moment i,,=))))))))
 
God mat & laktosfritt ,jag var i himmelen =)
Kräftor är inte riktigt min grej,,jag tycker inte om att
skala..
Janis Joplin fick jag spelat för mej också..
 
 


 
Min man var dock inte så populär när vi skulle gå hem
jag fick inte vila en endaste gång....
Taskig tyckte jag han var då =))))
 
Söndagen fick bli en slödag men tyvärr så värker min
nacke så galet,,måste uppsöka en massör när lönen
kommer..
 
Idag var det dags för första mammografin efter
rekonstruktionen,,har haft lite tokiga bilder i huvudet..
Platta silikonbröst,likt ett kaffefilter *L*
 
Det blev inga kaffefilter,,& bilderna blev bra så
nu vänta i 2 veckor på svaret,
Alltid nervöst även om jag inte kännt något.
 
Ni glömmer väl inte att klämma & känna era bröst?
Det kan rädda liv!
 
Hejdåposs!
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar