tisdag 17 september 2013

Zzzzzzznark...

Theo har varit lite hängig & extra kinkig & det brukar
vara ett säkert tecken på att sjukdom närmar sej..
 
Idag var det febergräns,snufsigt så han fick vara
hemma & vila,,kanske kan mota Olle i grind.
 
Kruxet var ju att jag skulle klippa mej idag men tur
att jag har en mamma som bor några hus bort &
kan komma med kort varsel, fick tyvärr ställa in
fikan hos svärmor.
 
Hurrar extra för syster/moster Mari idag..
Hoppas din dag varit bäst!
Älskar dej!
 
Har varit & är så trött idag så Theo & jag har bara
slöat & sovit,,Robban tillomed kom hem efter
jobbet & lagade maten åt oss...
Tur att jag har en sån fantastisk man..
Har verkligen fått den bästa för mej!
 
I morron är det dags för möte mellan Fsk ,Abf,kurator
Robban & mej.
Jag har inte förmått mej att re i praktikplats,men idag
ringde jag & fick ett annat nr i alla fall & lite info om
vad som finns inom det jag är intresserad av &
ja än en gång fantastiske man hjälpte mej med att prata
med ett av ställena & förklara min problematik.
Ska ringa i morron & prata med vederbörande innan mötet.
 
Jag är nervös & är så glad att Robban följer med mej
som stöd & öron.
 
Älskar dej nu & för alltid!
 
Nu sova!!
 
Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar