fredag 25 september 2015

Ommöblering & bara 9 dagar till Lydiagården.


I år har rosa bandet 10 år

Vem bär du ditt Rosa band för ?

Nu är det bara 9 dagar kvar tills jag ska till Lydiagården i Höör.
Det ska bli så skönt att komma dit, känna lugn, vara med mej själv,
träffa andra i samma sits, föreläsningar, bli omhändertagen & njuta 
av den vackra naturen som sägs vara där.
Tågbiljett fixad så bara packningen kvar.

Någon av er som varit där?


Var & hämtade Theo hos en kompis häromkvällen,
det var en så magisk kväll, älvorna dansade överallt
mitt öga kunde inte få nog kändes det som.
Åh vad jag önskade att jag haft en redi kamera.
Nån gång så ska jag ha det...

Före
Efter
Har ju fått möblera om lite nu här hemma ,rensat & slängt..
Jo tro det eller ej men jag har slängt !!!!

Mitt pyssel fick bli förpassat i en plastlåda under sängen igen &
garnerna fick bli i kistan..
Härligt att ha en skattkista i sovrummet =)
Men blev så mkt bättre & luftigare.
Hyllan får passa i garaget..

Hallen fick sej en svängom oxå.

Då dom bytr köket så blir vi av med 3 lådor iofs bra då 2 av dom
har blivit såna däringa skräplådor men har ju fått stuva om i de 
andra skåpen & hitta nya platser för vissa grejor..
Nu endast en låda kvar att lösa..

Hoppas på att dom ska ringa snart & säga att dom sätter igång
så vi kan få njuta av en fin lägenhet med tända ljus & höstmys.

Så igår hade vi sista kvällen med denna soffa, ikväll kommer det
hem en ny för oss soffa..
Har älskat denna soffgrupp men det är ju en fördel om alla i
hemmet tycker om just en soffa som ska vara en viloplats.

Så då blir det att möblera om vardagsrummet =)))))

Hanen kommer nog bli galen på mej när jag ska ha hjälp
med att borra hitan & ditan,,,väggarna består ju av
supertråkig & hård betong...de ger jag mej inte på.
Fast han är förvarnad !

Vet ni någon som vill köpa soffa med 2 fåtöljer så hojta till.

Nu får det bli till att ta tag i dagen allt vad den innebär.

Hejdåposs!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar