torsdag 18 mars 2010

Artikeln...

1


1
I dag kom den,,artikeln.
Är inte lönt & klicka på den för tyvärr kan jag inte få den läsbar
men min vän T skulle kolla om det gick,,hoppas det så ni oxå
kan få läsa!
1
Jag måste säga att jag är nöjd med den(det får jag väl vara va?),
Reportern & fotografen fick till den perfekt..
Tack så väldigt mycket för att jag fick bli utvald att vara med i
reportaget.
1
Jag blir så rörd, människor runt mej bryr sej så mycket om mej,,
lilla mej...
Tacka alla för att ni är ni...
Ingen nämnd & ingen glömd...!!!
Det är ni som gör mej stark...glöm aldrig det!
1
Har varit & tagit nya prover idag så om en ministund ska jag ringa
Onkologen & få provsvar,,,hoppas dom gått upp nu!
1
Hejdåposs!

11 kommentarer:

  1. tänk sån tur för MEJ då, som blev vän med en numera Kändis! o ändå glömde jag ta din autograf när du var här o kaff-ade i morse:))) shit oxå!

    kanonbra artikel men kan det bli annat med såna vackra människor i?!

    kram

    SvaraRadera
  2. Vad fina ni är, hoppas det går att fixa så man kan läsa även om man bor utomsocknes.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Verkar vara bra skrivet, det lilla jag kunde uppfatta.
    Fina bilder = )

    Spara en tidning till mig,om jag inte hittar någon här.

    SvaraRadera
  4. Done! Lycka till med filerna...

    SvaraRadera
  5. Done! Lycka till med filerna...

    SvaraRadera
  6. Jättebra artikel.. det va så mycket du =)=)
    Kramen

    Ps
    Kortet på dig och theo är underbart.


    Bergatrollet

    SvaraRadera
  7. en jätte bra artikel och jätte fina bilder. även om man läst och hör dig säga mycket av det som stod så blev man så berörd och tårarna var där. super kram till dig och din underbara son.
    Pernilla

    SvaraRadera
  8. Flott artikel! Hoppas att det går din väg nu.

    Kram till dig!

    SvaraRadera
  9. Nej, det går ju inte att läsa, men duverden så fina bilder! Det lyser kärlek och styrka ut av dom :-)

    SvaraRadera
  10. Du är nog stark i dej själv du. Hoppas att du får fram artikeln så vi får läsa. Goa bilder Många kramar Ewa

    SvaraRadera
  11. Klart du får vara nöjd.. Fina bilder blev det i tidningen, och texten är säkert lika bra den :-)

    Hoppas dina prover var som de skulle..

    Kram Mia

    SvaraRadera