lördag 13 mars 2010

Har ni en aning om...

1
.....hur svårt dte är att få en grimma på en Kamel?
Jag vet för i går natt så var jag kamelskötare & skulle få på en
grimma på en kamel...jaja lätt..eller inte!
Jag är ju endast 157 cm över marken & kameler är höga &
denne sparkades hele tin & dreglade....
Sen vaknade jag!!!
1
Tjohooo...
Äntligen fick jag ett redit ord i en verifiering...
1
Så mycket mys bidde det inet igår, jag somnade på soffan efter
1,5 glas vin=)) redan vid halv 11,,mysdrottningen nr 1 miljon !
Har haft en vaken,sova,vaken,sova natt & vaknade så klart
vid 7 ca..positivt,,hann säga hej då till mannen som jobbar i
helgen..negativt...hade behövt sova för jag ska ju på fest i kväll..
Ja ja det blir som det blir helt enkelt...är glad att jag FÅR gå,
så då kvittar det ju om jag orkar 1 eller 5 H,,jag kommer ju dit!
Kul ska det bli iallafall!
1
Så om en stund tänkte jag ta mej ner till city & se om det finns
nåt att klä min lekamen i, ALLT är ju för litet här hemma..
Är så deprimerande,,får la bli nån klänning...
1
Jag är med & tävlar om denna skylt & en annan..kolla in ni med
en mysig blogg! Himla lantligt!
1
Var & skulle beställa tid till att ta bort mina leverfläckar men
så klart var min Läkare ledig i 2 v & vikareien ville inte göra
såna ingrepp,,
Bara att vänta till 31 Mars då han kommer tillbaka.
Dom är nog ofarliga men jag vill inte ha dom kvar,har blivit en
aning nojjig måste jag erkänna,,,dom sitter på ryggen & pappa
hade oxå leverfläckar på ryggen med cancer i & dom vet ju
inte om det var dom som vandrade till lungan eller lungcancern
som vandrade till fläcken...
Bort ska dom..
Ska även lämna urinprov..är det någon annan som tar cellgift
som har fått problem med urin?
Vet ju att cellgiftrena påverkar slemhinnnorna & då även
urinrörets slemhinnor,,
Jag har märkt i ögonen & halsen,,det river i halsen när jag äter
& dricker vissa saker men det ska nog vara så antar jag!
Nu är det ju "bara"13 cellgifter kvar!!!!
1
Nähä om jag ska slita mej från LA Ink & kamma luggen & ner på
stan.
1
Hejdåposs!

3 kommentarer:

  1. Ha en go' lördag. Hoppas du hittar nån klänning att ha på dej ikväll. Kram

    SvaraRadera
  2. Ha nu en riktigt kul kväll även om det "bara" skulle bli en timme..

    Kram Mia

    SvaraRadera