tisdag 30 mars 2010

I mr C´s tecken,,,i bild & ord..

1
Nu blir det Ankans dag i bild & lite ord =)
Blev filmad i Februari inför en Cancergala, Goda vänners dotters
klass hade i uppgifta att göra ett slutarbete i Mr C´ tecken &
hon undrade om jag ville/orkade ställa upp!
Klart jag gör,,hon är ju underbar tösabiten=)
1
I dag var det dag för galan att äga rum i Olofström ca 18 mil
härifrån. I går bestämde vi att åka dit om jag inte fick cellgift i
dag,,& de fick jag ju inte!
1
Så i all hemlighet for vi dit,,bestämde oss för att surprisa helt
enkelt,,,,Fniss,,tycker sånt e kul=)
Så när Robban slutat jobba så for vi mot Olofström!!!
1
Pause men såg inte så pålitliga ut att sitta på=)

Lite varmt kaffe på färden,,
Cajjo var oxå med..
Folkets Hus var det.
Japp, där såg vi affischen!
Fian & Jag,,,
1
Jo då hon blev glatt överraskad,,ja alla blevo det =)
Var ju bara tvungen att kolla hur bra dom fick till det..
Tårar & kramar & ännu mer tårar & kramar....
Fian, din min var obetalbar=)))
1
Välkomstdrink & donationsburkar här & var.
Stolta klassen. Nr 4 fr V står Fian=)
Modevisning
Modevisning
Gott hembakt fikabröd & redit kaffe!!
Så var den kvällen över!
Månen lyste över oss på vägen hem
Fick en ros för min medverkan
1
Den tyckte inte om att åka 18 mil men nu är den i vatten så jag
hoppas den tar sej.
1
Jag är oerhört smickrad att just jag fick vara med, jag har ännu
en aning svårt att ta in det men det får vara så kan jag tänka
Det kankse går in den dagen jag är klar med denna behandling
& tittar på filmen igen,,ja då kanske det går upp för mej vad
jag faktiskt har gått igenom..
1
I kväll var det så himlans fint arrangerat, dom har slitit med
detta projekt så,,,,
Snälla snälla fröken ett MVG vore kankse inte fel
*blink blink*
1
Modevisningen var kanon & de mindre modevisarna snodde
nog de mesta applåderna. Gottigt fika & sen filmen.
§
Kändes konstigt att se sej själv & framförallt höra sej själv,
på en stor diaduk ser jag mej själv sitta & prata om mej &
Mr C..
Jag kan inte beskriva känslan faktiskt.
1
Så jag tackar Fia för att du valde mej, att jag får dela detta
med er & resten av dom som var där i kväll.
Tackar för att allt oavkortat gick till Cancerfonden,,
ca 15000kr fick klassen in varav 8000 bara ikväll...
Ja de är helt fantastiskt...
ni e kreativa & tuffa & snygga & ja bäst!
Jag kan inte så många fina ord men ni försstår nog...
vet ej hur många av er som läser här inne men om så....
TACK för en kanonkväll!
1
Hejdåposs!
















4 kommentarer:

  1. DU SKA HA ETT STORT TACK! OCH ROBBAN! jag har inga ord som räcker till.. jag har bara glädje tårar =) NI ÄR BÄST!!! // Fian

    SvaraRadera
  2. kanske kan sälja filmen och skänka alla pengarna oxå? Jag är galet nyfiken på den :)Puss o kram

    SvaraRadera
  3. Imponerad över att du har sådan ork.Känn dig stolt över dina prestationer och din medverkan i att det kommer in medel till forskning mot denna farsot.
    Mr C fuck you
    !!!!!!!!!!!.No body likes you so go to hell.
    Kram från Mette

    SvaraRadera
  4. Underbart...kan inte säga annat. Underbart med sån engagemang, kraft och styrka. Glädje mitt i det tråkiga.
    Vore kul att få se filmen.
    Många kramar till dej!!!

    SvaraRadera