onsdag 17 mars 2010

Hjälp mej någon,,,,Bloggproblem...

1
1
Jag blir inte klok på hur jag ska göra..kan någon förklara smidigt?
1
Problem 1.
Hur gör jag för att dra ett streck över vissa ord för & vis att det är
gjort ex?
1
Problem 2.
Hur gör jag för att själv kunna bestämma var jag vill ha mina kort
& text?
Jag kan bara få dom under varandra annars blir det total kaos på
bloggen.
1
Problem 3.
Jag har sett att en del av er har rubriken oxå på era blogglänkar..
Ex
Ankboet
HJÄLP!
Hur får man det?
1
SNÄLLA, kan någon tipsa mej!!!
1
Hejdåposs!

2 kommentarer:

  1. Hej kära Anka :O)
    1 och 2, löser du genom att genom att gå in på anpassa/inställningar, och längst ner på sidan, under globala inställningar välja uppdaterad redigerare, då får du möjligheten att lägga bilderna lite som du själv vill, och att göra överstryken text :O)

    3. Gå in på Layoput, välj den gadget du har som troligtvis kallas blogglista, och bocka i Senaste objektets rubrik.

    Ha gärna en kopp kaffe till hands, för det kan stärka nerverna lite, medan man tror att man pajat allt :O)
    Lycka till!

    /Lotta!

    SvaraRadera
  2. Pillargontanten var först ute!
    Kram!

    SvaraRadera