onsdag 17 mars 2010

Ny provtagning i morron,,

1
Yes...I LÖV tradera...Kolla vad jag vannde till Theo...
En Batmanjacka.....
1
Annars var förmiddan lugn,,slapp i sängen & ja Java=)
1
Kvalitetstid med Camilla, promenad i skogen är bra.
Sen fick jag lite hjälp med att färga ögonbrynen & lite Java!
1
Fick ett mejl innan att min artikel kommer visst i morron redan,
ska bli spännande att se hur det blev,,berättade för Theo med
så att dom kan köpa en tidning så Theo får se.
1
Funderar på om det inte är rakningsdax igen, stubbet växer
men inte överallt, ser lite roligt ut =)
Får höra med mannen om han kan tänka sej att hyvla till mej!!
1
I morronbitti är det dax för nya prover,,hoppas nu verkligen att
både de vita blodkropparna & de röda blodplättarna har skaffat
fler kompisar =))))
Har fått lov att slippa väntrummet pga baciller så i morron blir
det en tidig morron =)
Vill verkligen inte in till sjukan & få antibiotika men jag känner
mej piggare & tempen är bara på 37,3 så det känns bra..
Dessvärre lät Theo förkyld men det får jag fråga dom om på
Onkologen,,vill ju inte vara utan honom i helgen,,min lille fis!!
1
Nähä, ska se om jag kan fjäska lite för min man när han
kommer hem från hojmekandet...kanske popcorn & glass med
en film i sängen....de kan väl funka=)))
1
Hejdåposs!

2 kommentarer:

  1. Ja bubbelvatten åh popcorn åh film är inte dumt det åh man har ingen ågren sen heller.
    Hoppas det blev mys för er.

    SvaraRadera
  2. Vilken fin artikel om er i tidningen, tidningen blev alldeles blöt efter den läsningen. Annica, du är helt fantastisk, så ä de. Hoppas det gått bra på "sjukan". Många kramar o pussar från Cillabenet.

    SvaraRadera