onsdag 24 mars 2010

I Mr c´s tecken

1


1

Bacillerna håller i sej, Theo vart piggare idag,,klädde på sej på
eget initiativ medans jag var & tog prover & faktiskt varit uppe
i dag..men så klart kom febern i kväll igen,,,37,8..
de är så trälit nu!
Vi somnade gott i hans säng ikväll,,R väckte mej när han hörde
ljudliga snarkningar *fniss*
1
Annars har jag inte gjort mer än dammsugit idag,,
känner mej så off & jag tappar gnistan lite när värdena är låga,,,
Jag vill bli klar med detta nu!
Visst det är väl antagligen inte första gången detta händer men
det känns surt & jag blir på lite dåligt humör,,är bara så
glad att jag har en sån underbar man, han låter mej vara=)
1
Jag känner mej lite hängig ,trött & snufsig & blåsan i munnen
värker värre än innan,,går inte att äta på vänstersidan knappt,
sköljer med mitt vhischyvatten =))
1
I morron ska Theo få klippa sej som han vill,,,han vill väldigt
gärna ha tuppkam & han ser fram mot detta,,ska bli kul att få
göra han iordning i håret , fixa till ..åh så fin han kommer att
känna sej!
Innan har jag varit så emot att klippa av han sitt fina långa röda
hår men en av sakerna som jag lärt mej på denna resan är
att,,de hänger inte på håret,,,det är det som finns innuti som
är av betydelse!
Sen slipper jag ju massa tjafs om hans hår ,,ett problem mindre!
1
Har premiärrakat mej själv idag oxå,,inte ett enda jack eller
skärsår åstakom jag...men tänkte på att jag hade väl aldrig i
hela mitt liv kunnat föreställa mej mej själv i duschen & raka
skallen, det fanns inte för mej..märkligt så det kan bli!
1
För ett tag sen blev jag tillfrågad om jag ville vara med i en
dokumentärfilm om min Cancer,,
Väldigt goda vänners dotter gör ett slutarbete i Mr C´s tecken
det blir modevisning & film...
1

Datum: den 29 mars 2010

Tid: 19:00 - 20:30
Plats: Folkets Hus Olofström

Cancergala!

Allt går oavkortat till cancerfonden.

18.15 - insläpp och mingel
19.00 - föreställningen börjar med en modevisning
ca 19.30 - fika
19.50 - dokumentärfilm om bröstcancer
ca 20.30 - kvällens slut

Inträde:
Vuxna - 60kr
Barn - 40kr

Garderob och fika:
10kr

Varmt välkomna och mycket nöje!

Projektarbete av:
Lisa Skoghem
Sophie Weidemyr
Roland Axelsson

Sofie Strömberg
Emma Vassée
Therese Wigstrand
Elina Nilsson
1
Nu ska jag yra runt & se vad ni andra haft för er, sen måste jag
försöka hitta en ny mobil,,min är mer än lovligt knäpp.
Spana lite tredera oxå =)))
1
Hejdåposs!

1 kommentar:

  1. Hoppas du snart är piggare..

    Cancergalan går i min lilla by, tyvärr kan jag inte gå dit men jag hoppas att det drar lite folk..

    Kram Mia

    SvaraRadera