fredag 26 mars 2010

behandling uppskjuten,,

1

1
Innan läggdax så var tempen på 38,1,,,,fantastiskt onödigt va!
Jag frös så jag skakade & sängen lockade ovanligt tidigt..
Hostat & frustat, vaknat till & från i natt..
Har nog fått Theos baciller antar jag,,,
1
Masade mej upp med skallabank & tog prover,,somnade i
väntrummet,,då är jag inte pigg!
1
När jag kom hem så höll huvudet på att sprängas & jag mådde
illa,,var tvungen att kräkas lite men det kör i magen ännu
på mej vet inte vad det kan vara..
Frusen i kroppen, ont på huden,,nyser & är allmänt trött!
Tempen ligger på 37,8..
Somnade i väntan på att dom skulle ringa från Onkologen men
när kl var 11 & vi inget hört var jag ju tvungen att ringa dom,,
vi väntade ju på provsvar & ville ju veta om det blev nåt idag,,
Berättade för dom om mitt mående & då tyckte inte läkaren att
det var bra att jag kom annars hade värdena kommit upp på
1,0 så de var ju bra...
1
Nåja det blevo inget idag så jag somnade om på soffan,,ja vicken
syn fär gudarna =))))
Duntäcke, fleecefilt, luvan uppdragen på huvudet & solglasögon
för ljuset...
2 Pronaxen lättar upp att..
1
Theo & Robban spelade tvspel & fikade sen var det dax för
Theo att åka till sin pappa...suck , jag lär mej aldrig tomheten!
1
Fick lite mat i mej men det kör som attan bara virvlar runt
ska försöka få i mej en kopp kaffe,,har endast fått i mej 1/2
kopp idag & då ä de fara på färde =)
1
Sova lite med,,R är på klubben & mekar & tjatar med
grabbarna...
1
I morron var det tänkt att gå på 40 * 2 fest men men i vanlig
ordning nu så säger min kropp NEJ!!!!!!!!
1
Bara att vänja mej tydligen!!
1
Hejdåposs!

6 kommentarer:

  1. Din stackare!! Hoppas nu du får blir frisk rätt snabbt iaf så du kan få din behandling snart.

    Krya på dig!

    Många tankar och kramar
    Elisabeth

    SvaraRadera
  2. Krya på dig stackare. Hoppas du blir ompysslad ihelgen dock. Kram kram

    SvaraRadera
  3. lilla gumman , jag tycker så synd om dig! Ringer dig i helgen! tånker massor på dig! kramar

    SvaraRadera
  4. :-( Hoppas febern har lättat till du vaknar..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  5. ja du. hoppas det var en "snabb"flunsa:(

    så du kan bli frisk så vi kan ses! saknar dej jue:!!!! PÖSS

    SvaraRadera
  6. Hoppas du mår bättre snart gumman :/ Vad har jag sagt om att må dåligt?? fy! ;)

    Kramen.

    SvaraRadera