onsdag 3 mars 2010

Solenergi,,,

1
1
Solen skiner ..lovely äntligen,,vi behöver massor av solenergi nu!
1
Mina blåsor blir bara ondare & ondare, jag pratar som om
tungan är bedövad,,,mysko!
Tandköttet & tungan,,jaja soppa & glass får det bli!
Det går väl över nån gång.
1
Ska köra mor till Sjukan i nässjö idag så jag ska hoppa in
på apoteket & se om dom har nåt gott till mej.
1
I kväll blir det trimmern igen, jag kan dra loss håret tussvis
så det är kala fläckar,,,nja inte snyggast!
1
Ska ta en sväng i Nässjö & kolla om jag hittar nån kul mössa
att byta med ....
1
Hejdåposs!

3 kommentarer:

  1. huga så otäckt man måste ju åtminstone kunna käka lite gott när man nu går igenom en sån skit-sjukdom:(((

    hoppas det finns nåt som ger lite lindring i alle fallen...kram på dej!!!

    SvaraRadera
  2. Vilken tur att våren är kommen nu då, med tanke på att pälsen trillar. ;-)
    Kramar

    SvaraRadera