söndag 28 mars 2010

Artikelkommentar & magbuller...

1
Fick nys om en kommentar i tidningen i går ang artikeln jag
var med i.
Än en gång Tack Tina för att du är mina ögon =)
1
Var & hämtade en lite lagom lullig man i natt,,tur att polisen inte
stoppade mej för min munderinga var nog den snyggaste en
lördag i vetlanda..
Döskallemössa, Brun dunjacka, pappas stickade kofta,
rosa/vitrandiga pyjamasbyxor med benvärmare över
(hade trampat på dom annars) & Jympaskor....kanske skulle
gått upp & tjoat te att en sväng =))))
1
När vi vaknade idag så vart de ju sommartid,,dvs någon har
snott en timma,,,men min man e en aning bakis fast mest trött
& jag ja jag kämpar med min mage...
Jag fattar inte vad som tagit åt den ,,den dånar som ett
åskoväder, jag vågar ännu inte släppa en fis helt oberörd!
1
Jag kan inte äta,,
1/2 tallrik yoggi med musli & 1/2 fralla,,inte ens kaffe!
Fatta INTE kaffe!!!!
Tänkte glurra lite med Kebabtallrik,,,hmmmm,,R fick käka
upp min kebeb för den fick jag inte ner sen fick han ta resten
med för jag fick springa till holken med de lilla jag fått i mej!
Är uppblåst & öm..
Hoppas verkligen att det släpper snart för det är inte
njutningsfullt!
1
Bara jag ser en bild på mat gör att jag mår illa, tanken på att
laga mat gör mej ännu mer illamående!!!
Ja nästan som att vara gravidillamåendekänslan!
Om jag nu ändå inte ska kunna äta kan ju tyckas att nåt kilo
kunde rasa men nädå,,,
Endast 1 kg på hela helgen!!!!
1
Ska ta en tur & köpa lite vitt bröd,,& Cola...får se om jag får
behålla det..
1
Fortsätt gärna att besvara min bloggfråga här...
1
Hejdåposs!

2 kommentarer:

  1. men gumman då:( va fan har tagit åt din mage nu rå?! men kan det vara slemhinnor i tarmar o sånt med som tagit stryk månntro av cellgifterna?

    du lät som en riktigt snögg Anka tycker jag:) Lodis-anka fniss fniss:))

    saknar dej o hoppas att du får rätsida med maten...näring är viktigt!

    kram

    SvaraRadera
  2. Hoppa över colan för det är inge bra. Finns nyponsoppa med bakterieflora i som är bra för magen. Dra ner på det söta så klara magen mer .... ett litet tips bara
    Kämpa på åh rå om dig själv.

    SvaraRadera