lördag 6 mars 2010

E de våren?

1
Mian såg denna idag - 11, dubbade däck & hunden med...
något kallt för min smak !
1
Att jag inte alltid e som jag ska med matblandningar, det veta vi
men att jag skulle hitte en likadan, de vista jag inte..
Min man äter inte Omega 3, han tesdae en kombination idag
istället.
1
Sill på gröten=((
1
Lite plock här hemma & jag är oerhört pigg mota förra gången.
Men jag är helt övertygad om att Theo är min medicin,
1
Theos kompisar ringde på så dom vart ute & lekte en stund.
Jag tänkte ju inte på att jag inte har nåt hår, så lite paffa blev
dom när jag öppnade.
-Har du klippt dej,,allt håret?
Ja vad göra, bara säga att jag har en sjukdom som gör att jag
tappar håret men att det kommer tillbaka..
Ja barn är barn så dom blev mest begistrade av att jag hade så
många öronhängen=)
Barn är härliga & tar skaer på ett helt annat vis än vuxna!
1
Jag har ändrat mej om kvällens fest, det blir fest här hemma i
soffan med Facebook & alla era bloggar som jag varit urkass på
att kolla igenom ,,de ska jag göra ikväll!
1
Jag ska inte föda Mr C mer nu, baciller ler han i mjugg åt & de
tänker jag inte ge honom, nä det blir möte hemma hos Tina
med mina Bitchar sen så ligger cajjo & jag här & fiser.
Antar att min man kommer hem i morron bitti nån gång,,ja de
har fullt upp med allt..
1
Dax att hoppa ur pajamasböxorna & kamma luggen & köra
Theo till bion, barnfilmsklubben har en föreställning i
månaden till reducerat pris,,
Så idag får Theos pappa gå med honom, han har ju lovat
att avlasta mej med Theo i natt...guld värt!
1
Med ett säkert återseende senare ikväll.
1
Hejdåposs!


4 kommentarer:

  1. Det är bra, ett gott humör är en god början!

    Kram från mig :-)

    SvaraRadera
  2. Ja barn är härliga.. Raka och ärliga och bryr sig inte så mycket.. Allt på en och samma gång :-)

    Ha nu en bra kväll med facebook och fisande under täcket ;-)

    Kram Mia

    SvaraRadera
  3. sill o gröt?! på allvar?! hurk.....fniss fniss

    SvaraRadera
  4. Barn är underbara. -Varför klippte du allt, håret? Tänk om vi var lika spontana. Kul!! Det är sånt man ska skriva upp och minnas. Men sill och gröt? Jag äter inte fisk, men stoppar i mig omega3 tablett varje dag så känner jag mig nyttig ((: Mariette

    SvaraRadera