måndag 1 mars 2010

Blåsor på tungan gör aj aj oooont!

1
Jaha då var det en till dag med snö,,,
Kan inte säga att det är härligt längre men ska inte klaga, det
finnsvärre saker..översvämningar & takras..
1
Tog en rejäl sovmorron idag, kl 10 öppnades de melerade.
Det blev ju lagom till Våra bästa år =))))
Kokte en kopp Java oxå,,ett måste!
Som de närmsta dagarna känns det märkligt att känna de
korta stråna men gillar det ännu,,vilket jag inte trodde.
Att snagga mej låg ju lååååååååångt bort på min Atlas!
1
Fick ett väldigt glädjande mejl idag oxå,,,kändes nästan inte
sant men gla bidde jag.
Kan inte berätta ännu men jag lovar att ni ska få del av det sen
1
Jag har ju haft en liten miniblåsa på tungan, nu är den
MEGASTOR & gör så förbaskat ont,,,kan inte äta knappt.
Inte snusa men Javan den ska bara ner !!!
1
Matlusten har försvunnit totalt, jag känner INGEN hunger
alls inte ens när goda dofter svänger förbi näsan, inte ens magen
kurrar fast den borde göra det!
Det får bli yoggi & fil tills blåsorna har lagt sej, vad jag förstår
så hör det till cellgifterna...
Men ont gör det i allafall!
1
Var nere hos hyresvärden en sväng oxå, jag överlät det till
Robban idag men han var inte där, nåja vi lämnade ett
meddelande om att vi kollat tapeter så nu får han gå & kolla
på dom & ringa sen,,ja vi gav Robbans nummer *fniss*
Om vi ska ha nån bra kommunication så får det inte gå genom
mej för jag tror att det räcker att hyresvärden hör min röst så
blir han bara ännu surare....fortsättning följer...
1
Var & lämnade in mina ringar idag oxå, jag fick nämligen en ide
att sätta ihop dom.
Min vigselring är smalare än förlovningsringen & med några
milimeters mellanrumsstag så kommer det bli så fin så fint,
ni får bild sen!
Han hade MASSOR att göra så nu är jag ringlös till den
22 Mars men men den som väntar på nåt gott...
1

Vi har även yrat runt efter en kaffebryggare,,,finns en som

vi har starka tankar på..kika in & kolla...1

Nu ska jag traska över till Fru C & sent om sider hämta &
betala barnbioklubbens biljetter,,Theo & hans pappa ska ju på
bio på lördag.....
1
Hejdåposs!



3 kommentarer:

  1. Lilla du....glass? Är det något?

    SvaraRadera
  2. Fiiiiiin kaffebryggare...

    Isch, vad otäckt med blåsor! Själv hade jag bara lite svamp efter första omgången men blåsor slapp jag. Stackars dig... :(

    Härligt att du gillar ditt hår i alla fall! Som du säger - man skulle ju aldrig provat det utan herr Cancer men när man blir tvungen är det faktiskt lite häftigt.

    Och TÄNK vad mycket roligt det kan bli sedan när det växer ut!

    Kram!

    SvaraRadera
  3. jag har sympati-blåsa på tungan idag...eller kommer den av alla svordomar som kommit ur min mun under denna eftermiddag/kväll...ingen härlig kväll i mitt rede vill jag lova.
    Nu tar jag natter tror jag...o hoppas på näste dag blir bätter:))

    stora kramen te dej!

    SvaraRadera