torsdag 11 mars 2010

Tvåtuttad igen =)))))

1
Jag sa till Robban igår att jag tyckte han var modig som gifte
sej med mej.
Inte alla som gifter sej med någon som får Cancer, tar bort ett
bröst, sväller upp i vikt & är flintskallig...en hel del hade nog
dragit tror jag...
Det var ju inte den rödhåriga yrvädret som inte bangade för fest
eller Mctur som han träffade ,,,,,snacka om falsk
marknadsföring *asg*
Blev glad över svaret..
- Det finns inte så många Ankor så det är bäst att hålla kvar
den jag har...
1

Måste bara visa mitt nya fina bältespänne som kom med posten
i dag.....I LÖV IT!!!
1
Annars har dagen bestått av en tur till Eksjö, en av mina vänner
behövde skjuts så då passade jag på att kolla om jag kunde
hämta min tutte,,,
Hihihi hon kände inte igen mej först i mössa & kal....
Jodå, jag kom hem med ett bröst & en Bh..300 kr fattigare!!!
Så nu är jag tvåtuttad igen=)))))
Theo trodde jag hade stoppat in det gamla bröstet där,,,,
Jag har gått utan Bh så länge nu så det skaver lite när jag har
den på men oj vilken skillnad,,jag känner mej kvinnlig igen &
ännu mer motiverad att gå ner min 10 kg som jag så duktigt
har tuggat ihop men jag vet inte riktigt hur,,det är ju inte läge
för att banta eller hårdträna..jaja hittar nog på nåt!
1
Theo har hängt med Robban idag på fm,,dom har varit på
klubben & matat katten som bestämt sej för att bo där & i
Illharjen för att hoppas få syn på Uttern som bor där
(dom såg bara plasket efter den) sen avslutade dom på
Macedonkan,,Ja en grabbförmiddag helt enkelt...
1
Rakat skallen för det var lite fläckigt men min man sa att de
stråna som kommit upp var ungerfär samma som Theos
hårfärg!
Hoppas hoppas hoppas,,mamma har sagt att jag var lite rölätt
när jag var liten & vi har flera rödhåriga i släkten,,på både
mammas & pappas sida!
Tänk om det är så...då har vi guldhår bäde Theo & jag...
1
Tacos bidde det till kvällen(Theo löv it), ja det är ju
torsdagsmys i Ankboet för i morron åker ju Theo igen till
sin pappa,,,men jag ska nog fråga om jag inte kan få "låna"
honom nån dag nästa vecka istället för dagis....
Passa på min piggvecka...
Denna vecka har han varit helt kanonduktig, inga bryt, eller
surande eller ifrågasättande, hjälpt till massor med att duka &
duka av,stängt av spelet när vi sagt till...
Ja en helt underbar pöjk!
1
Det kan ju förhoppningsvis betyda att han känner sej trygg
även att det är inte som vanligt här eller anstränger han sej så
bara för att jag inte har samma ork som innan...
Vad tror ni?
1
I morron ska jag ta blodprov för & se OM jag får gå på fest
på lördag till min kära Blomma...vore ju himla trevligt!!
men innan dess så ska jag bli lite intervjuad av tidningen,
ni får veta mer sen när jag själv vet mer....
Har faktiskt plockat undan lite,,,ja lite lagom & damsugit &
faktist lagt på STRUKNA dukar *L*
Fint ska de va!!!! =)
I morron kl tidigt kommer dom=)...
1
Kanske dax att sova en stund innan dess....
1
Ha ha ha ja just de, höll på att glömma hur smart en 5,5 åring
kan vara.
Han hittade 25 kr i sin ficka idag & talade om för Robban att
nu kunde han allt köpa det där Lego Indiana Jonesspelet som
väntar på honom när han sovit 3 nätter....då kan han ju sova

hos oss jämt,,,Smart va=))))
1
Hejdåposs!













2 kommentarer:

  1. det är "min" theofis det:)))

    men visst hade du gift dej med Robban även om han hade fått cancer precis överallt o svällt upp eller ner hejvilt:) kärleken är ju sån att sjukdomar inte rår på den!! tji fick herr C.

    hoppas allt är väl med dej och att proverna visar bra så du kan gå en sväng ( med munskydd, plasthanskar och en flaska antibakteriellvatten att dricka förvisso:))) på festen!

    ha en bra freedag! kram kram

    SvaraRadera
  2. Hej gummsan.. Funderade på en sak, har läkarna sagt att de e bra att du tränar o så? För då kan jag länka friskis o svettis hemsida o friskvårdcenters hemsida? Du kanske ba kan kolla vad som finns o så.. Kanske nått som passar.. =D Man mår faktiskt jätte bra i kroppen o psykiskt av o träna.. Man känner sig sååå duktig.. =D

    Massa Kramar Natahlie W

    SvaraRadera