lördag 13 september 2008

Cykel & Janis

Jag har en cykel,,,,fick en idag av min exsambo...de var ju eviga
snällt av honom =)
En gammal hederlig damcykel, bara byta punka på den så kan
jag börja trampa sen ....pust ska bli spännande & se hur de går med
mitt oerhörda flås *ASG*
Så ser ni en rödhårig pustande ,flåsande, drypande av svett cykla
eller åtminstone försöka så är det jag.... *L*

Annars har det varit en mysig dag. Fm tillbringade jag med Annika
& trassel på Vetlandadagarna, fick även pussa på min lille son oxå!
Jultidningarna har ju börjats säljas nu oxå & det kan jag ju inte motstå.

Så nu är det dax för ett varmt gott bad & en öl .
Ska till en Johanna ikväll & ta några öl
ska bli kul sen får vi se vad som händer...

Lite krank e jag ju allt men får väl hoppas på en liten kel innan Gp *L*

Föresten ,,hittade ett citat idag av Kungen dvs Janis Joplin
" Håll inte tillbaka dig själv.
Du är allt du har"


Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar