måndag 22 september 2008

Jobbig känsla,,,,,

Jaha då vart det måndag , hade tänkt gå till Illharjen &
picknicka idag men nä usch så röset det har varit blev kaffe
hos Farbror Conny istället & så fick jag massor av Scrubs,,
snacka om att jag ska plöja nu mmmmm me like!
Thank u!!

Fick en smått panikkänsla idag när vi skulle gå ut.
Theo brukar springa ut före mej men alltid vänta nere vid
dörren.
När jag låst & gick ner i trapphuset & tittar mej runt så syns
det inte ett spår av pojken....gick & kollade på lekplatsen om
han smitit dit men nä,,blev lite panikslagen då allt var
knäpptyst runt mej, ingen Theo syns eller hörs någon stans,,
fatta hur många tankar som startade i mitt huvud sen kom
jag på att han kanske hade gått i förväg,,
& mkt riktigt så hade han gjort det, 3 hus bort hade han kutat
iväg ivrig att leka med Tove...
Blandade känslor,,rädd att något hänt honom & samtidigt arg
för att han dragit iväg!
Hur förklarar jag för en 4 åring att det är farligt & dra iväg
utan att skrämma han mer än behövligt?
Jobbigt att vara mamma då men det lär väl bara vara början
av massa grunnande i vårat liv men vänjer jag mej?

Har varit & bokat ny tid idag för att fylla i min tattuering på
skuldran,,nu ska den bli riktigt kanon eller mer kanon ska jag
väl säga.
Bokade även tid till min huvudfoting på underarmen & det
verkar som om det blir en kille från Orlando som ska måla
denna gång,,kan ju vara kul =)

Ser fram mot lördag nu då det blir mc fest & Tina, Annika &
Camilla ska med som jag vet just nu!
Fan så skoj vi ska ha,,,,,klackarna i taket brudar,,,

Förövrigt så blev det våfflor till kvällsmat & även denna gång
med kaviar på..lika gott denna gång =)

Hä dax att slappa soffan.

Hejdåposs!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar