tisdag 9 september 2008

Skönt med lite regn ..eller inte...

Jag måste ju säga att det är skönt med lite regn,,vi behöver
ju verkligen det för dom sista åren har det ju inte regnat så
värst mycket *BLÄ*
Klättrar på väggarna här nu snart, visst känns det bättre
vissa stunder i handen men så fort jag anstränger så värker
det..blir så less...& till råga på allt så har jag fått nån skit på
insidan av min piercing...det har spruckit i huden så nu
sköljer jag med saltlösning,,jaja jag ä en jäkla gnällbitch *tvi*

Det värsta med att gå hemma så här är att jag blir så apatisk,
har inte lust med någonting, ingen fantasi alls..
men men life`s a bitch and so am I *L*

Var en sväng hos Tina igår & drack kaffe & de var ju
himlans trevligt,,idag ska vi till jobbarkompisen & skvallra
& käka,,det ser jag fram mot*L*

Annars så roar jag mej med tv & internet

http://www.youtube.com/watch?v=jA_ABcohuZ8

För övrigt så håller jag tummarna för 2 av mina nära nu...
den ena tösen ska väl förhoppningsvis på date inom kort eller ;)
& den andra tösen har vågat & blev tagen med storm...
Det kan bara bli bättre...ni e så massor värda detta...

VÅGA VÅGA!

Själv så ser jag trots regnet en massa fluffiga moln på
himelen...
lite pirr i magen oxå & det beror INTE på kålpuddingen*L*
Hmmm....kanske skulle gå en knypplingkurs iallafall *L*
Onekligen är det ju detta med att våga igen...när vet jag att
jag är redo...men ska anamma hennes ord!

VÅGA VÅGA!

Hejdåposs!

2 kommentarer:

  1. Klart du ska våga! You go girl!
    Kramsi!

    SvaraRadera
  2. HIhihi... bara våga våga.. vi lever ju bara en gång..
    Å du*blink* knyppla kan va kul om man är två..*fniss*

    /Annika

    SvaraRadera